Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Door Gerrit23
Dag allemaal ik ben Gerrit. Ik heb een probleem. Mijn vrouw haar vw polo 9n 2003 maakt een vreemd fluitend/ sjierpend geluid aan het rechter voorwiel. Ik ben naar mijn lokale garagist geweest en heb dit laten nakijken. Er is geen speling op het wiel en het draait redelijk rond ik zeg wel redelijk, het kon beter maar niks alarmerends volgens hem. Soms is het geluid een minuitje weg maar komt dan al weer heel snel terug en duurt zo lang ik stil sta. Ik vertrek terug en het blijft weg tot een snelheid van ongeveer 50km/u en begint dan weer tot ik weer volledig tot stilstand kom. Remklauwen nagekeken en zijn inorde. Proper gemaakt en nieuwe remblokken opgezet maar geen verschil. Ik zet hier onder de link van het filmpje van het probleem. Ik dank jullie alvast en hoop snel de oplossing te vinden thx :wink:

Laatst gewijzigd door Gerrit23 op 13 jul 2019, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tempel
Gerrit23 schreef:Dag allemaal ik ben Gerrit. Ik heb een probleem. Mijn vrouw haar vw polo 9n 2003 maakt een vreemd fluitend/ sjierpend geluid aan het linker voorwiel. Ik ben naar mijn lokale garagist geweest en heb dit laten nakijken. Er is geen speling op het wiel en het draait redelijk rond ik zeg wel redelijk, het kon beter maar niks alarmerends volgens hem. Soms is het geluid een minuitje weg maar komt dan al weer heel snel terug en duurt zo lang ik stil sta. Ik vertrek terug en het blijft weg tot een snelheid van ongeveer 50km/u en begint dan weer tot ik weer volledig tot stilstand kom. Remklauwen nagekeken en zijn inorde. Proper gemaakt en nieuwe remblokken opgezet maar geen verschil. Ik zet hier onder de link van het filmpje van het probleem. Ik dank jullie alvast en hoop snel de oplossing te vinden thx :wink:

Kijk eens naar het schild achter je remschijf.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk