Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Alle technische problemen van je auto
Hoi Hoi,

Om maar direct met de deur in huis te vallen; HELP :cry:
Al langere tijd lees ik af en toe wat mee maar nog nooit de tijd gevonden/gemaakt om me zelf netjes voor te stellen. Shame on me :shock: Maar dat gaat asap volgen!

Het volgende is het geval; gisteren rij ik naar mijn werk zet de auto uit en loop naar binnen.
So far niets geks. Daarna kom ik terug bij mijn Golf 7 2.0TDI (bj 2014) met climate control en bij het instappen merk ik dat mijn interieur ventilator nog blaast.
Hmm gek dacht ik nog, maar het zal wel.
Klein stukje gereden, auto uit gezet en hij bleef weer draaien. Geprobeerd hem uit te zetten met het 'off' knopje helaas zonder succes. Uiteindelijk heb ik zekering F14 blower control / (volgens mijn duitse boekje) Geblaseregler er uitgetrokken die volgens mij voor de Regelaar van de ventilator (vrije vertaling).
En wel ja, de blower/ventilator ging uit. Vervolgens auto aan gezet en je raad het al de blower ging niet meer aan :( Vervolgens de auto maar weer uitgezet, aan het werk gegaan om gisteravond naar huis te rijden met de hoop dat ie dan wel ' gereset' was ofzo, helaas niet.

De kachelweerstand hoor ik onder het handschoenenkastje wel tikken als ik er naast lig en de airco aan of uit zet.
Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken wat het is? Kan het nog elders een relais zijn bijvoorbeeld, en zo ja weet iemand welke dit dan moet zijn?

Alvast bedankt! [-o<