Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kun alles kwijt wat niet met dit forum te maken heeft
Door klamath
PaulusB schreef:
klamath schreef:Woo, dikke motor, maar wel de ABS lamp continue aan. #-o (of lijkt dat maar zo? )
Corrado kwaal sensor vervangen of schoonmaken.
Valt wel mee hoor. 60000km verder, nog maar 1x gehad en die is niet langer als 1 rit aan geweest toen was het al vervangen.
maar zo bedoel ik het ook niet. ik zit meer naar de auto te kijken, word een vermogen in gestopt (interieur herbekleden, turbo ombouw etc. ) maar dan niet nog even de moeite nemen om de ABS iig werkend te maken. beetje de prioriteiten niet helemaal op orde vind ik. :P
Door tempel
klamath schreef:Mooi. =D> En dan eens 2 uurtjes autobahn rijden om te kijken hoe lang het heel blijft. :lol:
Ding is bedoelt voor de dragstrip, jij wilt gelijk de Autobahn op om te kijken hoe zuinig je er mee kunt rijden. :roll:
Door klamath
tempel schreef:
klamath schreef:Mooi. =D> En dan eens 2 uurtjes autobahn rijden om te kijken hoe lang het heel blijft. :lol:
Ding is bedoelt voor de dragstrip, jij wilt gelijk de Autobahn op om te kijken hoe zuinig je er mee kunt rijden. :roll:

Neu, Ik vind alleen dat een auto ook zuinig te rijden moet zijn, hoeft echt niet altijd.

anyways, die drag auto's vind ik zelf maar niks, is allemaal maar gebouwd voor 10 seconden, ga je langer door, is het poef. denk als je met die auto 1 rondje Nordschleife probeert te rijden, dat het na hooguit 3 km wel op houdt. :lol:
ondanks dat, respect voor 't aantal pk's.

Vind de uitlaat zou wel ontzettend gaaf. (jammer dat het niet mag.. zal die fietsters leren om dicht naast de auto te gaan rijden. :lol: )
Door Jochem
hij zit wel erg dicht op die motorrijders. Ze kunnen vast rijden, maar er hoeft er maar 1 een klein foutje te maken, of zien die audi even niet goed en krijg een tikje, en je kan hem van het asfalt schrapen. Motor en auto samen racen vind ik altijd een slecht idee.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11