Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kun alles kwijt wat niet met dit forum te maken heeft
Door Boersie
tempel schreef:Gisteren alvast geoefend tegen een BMW uit de 1 serie, hij werd tweede :lol:
Ook een 1.6 die 1 serie?
Door tempel
Boersie schreef:
tempel schreef:Gisteren alvast geoefend tegen een BMW uit de 1 serie, hij werd tweede :lol:
Ook een 1.6 die 1 serie?
Geen idee, dat staat op de achterkant, en die heb ik uiteraard niet gezien. :lol:
Stoplichtsprint aangaan met een 1.6 vindt ik dapper.

De opmerking ook een 1.6 , houdt dat in dat mijn motor in jouw optiek een 1.6 is? :roll:
Door Boersie
tempel schreef:
Boersie schreef:
Ook een 1.6 die 1 serie?
Geen idee, dat staat op de achterkant, en die heb ik uiteraard niet gezien. :lol:
Stoplichtsprint aangaan met een 1.6 vindt ik dapper.

De opmerking ook een 1.6 , houdt dat in dat mijn motor in jouw optiek een 1.6 is? :roll:
Nee, doelde op de auto van Tim zijn pa.
Maar reed je hem finaal tot stront of kon die nog een beetje meekomen?
Door johnVW
En zo is het
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (87.19 KiB) 3661 keer bekeken
Door klamath
wooo, gisteren er achter gekomen dat m'n Corrado toch iets vlotten moet zijn als standaard. (6.9s) gezien ik aan de stok had met een Golf 5 GTI DSG (welke ook 6.9s doet volgens de specs. ) Hield niet over, geen van beide had wheelspin en hij had 2 meter voorsprong bij de start. (zat naast me te drammen, elke keer een stukje vooruit rijden terwijl het stoplicht op rood stond. :lol: )

(jaja, of de golf was langzamer als normaal.. maar laat me ffkes in de waan. :lol: )

Lag iig 1 autolengte voor bij 90km/h. Turbo's zijn tooo overbodig. lollol.gif
(die gast in z'n GTI was not amused trouwens, hij had niet verwacht dat hij het niet zouredden iig, dat was wel te zien. )
Door johnVW
Peugot. 206 gti. Vandaag. Die kon het schudden hahaha
Door ATi
VR6 vs Seat Leon 2.8 V6 Cupra

Leon moest het afleggen in 2e en 3e versnelling bleef ik neuslengte voor... daarna maar weer normaal gedaan i.v.m. rijbewijs... :lol: hij stak zijn duim nog op en later ging ie naast me rijden, wat is dat? :shock: ik zeg VR6 2.8...

reden dat ik sneller was is ook het gewicht wat mee speelt...

Golf III VR6:
128 kW (174 pk) zal wel iets meer zijn nu (racekatje & nieuw blok)
235 Nm
1207 Kg

Seat Leon:
150 kW (204 pk)
270 Nm
1485 Kg
Door JantjeVR6
Golf 3 VR6 vs Golf 1 VR6 beide 2.9

Golf 1 legde het af vanaf 0 t/m 200 en rollin start, meerdere gedaan, vanaf 40, 60 en 100. Het golfje 1 heeft geen 1 keer gewonnen, ik bleef hem continu voor en de golf 1 liep niet in en ik liep zelfs flink uit met de sprint vanuit stilstand, daar stond diegene wel eventjes vreemd van te kijken:p

Beide trouwens open uitlaat met alleen powersprint einddemper! Verders helemaal n/a
Door jacobus
Dan zit er vast een hele grote man in die mk1 :lol:

pk gewicht verhouding is toch heel anders of zie ik dat nou verkeerd ?
Door johnVW
Dat lijkt me ook cobus. Dan moet het wel een beroerde mk1 zijn. Al vaak tegen golf 1 en 2 gereden. Ook op de DAF. Maar tot nu toe verloren :)
Door klamath
Kan natuurlijk ook zo wezen dat die Mk1 het gewoon niet weg kan krijgen? Of eens uitlezen, wellicht dat die gewoon in de noodloop zat..
Door johnVW
Ja dat kan idd best

Het gewicht verscheeld makkelijk 300 kg
Door cvx.
Ik weet wel dat Arjan(JantjeVR6)de snelste "standaard" mk3 VR6 die ik ooit gezien heb.
Hij was ook sneller dan mijn mk2 VR6 toendertijd.

Die mk3 was trouwens een 1.6 vroeger zonder opties en zat ook geen interieur in.
Dus was wel wat lichter dan de gemiddelde mk3 VR6.

De auto is laatst verkocht trouwens, helaas..
Door klamath
Corrado vs Golf Mk7 gti op een bochtenweggetje. Ging er entheousiast aan toe. Maar kon hem goed bijhouden. Hij liep niet uit, maar kwam ook niet dichterbij. Denk dat iemand zn gti binnenkort laat chippen. :mrgreen:
Door johnVW
klamath schreef:Corrado vs Golf Mk7 gti op een bochtenweggetje. Ging er entheousiast aan toe. Maar kon hem goed bijhouden. Hij liep niet uit, maar kwam ook niet dichterbij. Denk dat iemand zn gti binnenkort laat chippen. :mrgreen:

hahahaha
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12