Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kun alles kwijt wat niet met dit forum te maken heeft
Door ATi
NeFReT schreef:
tempel schreef:
NeFReT schreef:golf 5 R32 vs mijn 325i..

kans kans kans kannssssloossss..

had met optrekken wel wat verwacht maar kwam mij echt niet voorbij,

en je hoorde die knaap toch aardig doortrekken.
In your dreams , die man had zijn olie nog niet op temperatuur :lol: Of het was weer eens een fake R32.325i is tegen mij al kansloos :roll:
Nou,toch meer in jou dreams want die gast rijdt hier al langer rond en je hoort duidelijk dat het een R32 is.

En helemaal als ik de 6 pitter naast me hoor bleeeren tijdens het doortrekken tot hoog in de toeren;)

Zal mij zo ie zo een worst wezen of iemand het gelooft of niet maar kom biet tegen mij zeggen "in your dreams" als ik weet waar ik tegen heb gereden.

Ik ben niet zo een aandachtsgeiler als enkelingen hier op het forum;)
Die R32 heeft een kettrevisie nodig vrees ik... :lol: is een vaak voorkomend probleem... kettingen rekken op, vut is dan uit het blok... timing klopt dan niet meer en je vermogen is gone bij the wind... #-o

een ding is zeker, er klopt iets niet aan de R32... (noodloop...timing...etc)
Door ATi
Golf 5 R32
totaal max. vermogen 184 kW (250 pk)
totaal max. koppel 320 Nm
acceleratie 0-100 km/h 6,5 s

BMW 325i 2001

totaal max. vermogen 141 kW (192 pk)
totaal max. koppel 245 Nm
acceleratie 0-100 km/h 7,2 s
Door NeFReT
HAHAHAHAHAHAHAHA

wat een haat hierzo:D:D:D

stelletje kleuters die er niet tegen kunnen dat ik met mijn bimmer een R32 zoek heb gereden. hahahahahahahahah

192 pk vs 250 pk idd.

maar grappig dat mensen de 4 motion vs rwd en het gewicht vergeten te vertellen.
Door NeFReT
[quote="ATiprobleem... kettingen rekken op, vut is dan uit het blok... timing klopt dan niet meer en je vermogen is gone bij the wind... #-o

een ding is zeker, er klopt iets niet aan de R32... (noodloop...timing...etc)[/quote]

dat zou kunnen,ben niet zo in to the R32jes.

zal iig de kenteken noteren en hier posten de eerstvolgende keer dat ik hem tegen kom.

maar knaapjes moeten mij hier niet voor leugenaar komen uitmaken als de vw gewoon een klotewagen heeft geproduceert die niet vooruit komt tegen een 10 a 15 oudere auto met minder vermogen..
Door ATi
R32 is geen klote wagen... het is een die af en toe onderhoud nodig heeft... en als die knakker dat niet goed doet of laat doen... tja... daar heb jij (en ik) dan voordeel mee... haal je nokkenas sensor maar eens los, dan komt een trabant je nog voorbij... :lol:

en ik ben geen knaapje die er geen verstand van heeft... [-X
en wie heeft het hier over haat? als ik een BMW zou willen koop ik die gewoon... :wink:
Door Boersie
Zullen we het maar gewoon gezellig houden en verder gaan met waar dit topic voor bedoeld is :P

VR6T 0.9bar vs Triumph speed triple 3cil 120pk vanaf 120kmh tot 180kmh
Triumph kansloos

VR6T 0.9bar vs Honda CBR9xx? 20kmh tot 100kmh
VR6T kansloos
Door ATi
Is een goed idee... ik rij voorlopig niemand zoek, anders onvoorwaardelijk hahaha :lol:
Door tempel
dess schreef:ati vs dess denk daar maar eens over na ati knaapje
Ati en ik hebben geen schijn van kans tegen die groene gepolijste automaat van jou, ik begin er in elk geval niet aan :?
Door dess
ik wil ook wel even in de zwarte sprinten hoor :) ,in de witte word moeilijk ben ik bang,die gaat al in onderdelen weg :(
Door klamath
tempel schreef:Gisteren alvast geoefend tegen een BMW uit de 1 serie, hij werd tweede :lol:
de meeste nieuwe auto's valt echter geen eer aan te behalen. :( Vrijwel alleen maar van die spaar-diesels etc. m'n Corrado incl tendemasser aanhanger er achter was nog sneller als de nieuwe 1 serie 1.6 Efficient Dynamics die m'n pa voor de zaak rijdt. :| (en ja, stoplichtsprintjes met een aanhanger er achter zijn ook grappig, want iedereen moet en zal je voorbij. :lol: )
Door klamath
tempel schreef:Was een irritant figuur. Gaan naast je staan en gas er op :lol: Kan ik niet laten gebeuren =P~
:roll: Altijd dat branievolk in die golfjes. :lol:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12