Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kun alles kwijt wat niet met dit forum te maken heeft
Door klamath
Corrado VSR VR6 - Toyota Prius (3x!!! #-o )

Ik hoeft het niet eens te zeggen denk ik. :? stomme bpm ontduikende hufter. zo'n 'milieuvriendelijke' auto gaan rijden zodat je geen bpm hoeft te betalen, en dan de hele tijd links gaan staan en planken met dat ding. #-o Hoeft er niet eens moeite voor te doen. (schakelen bij 3500 toeren. :P )
Laatst gewijzigd door klamath op 25 okt 2011, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jochem
hmm... RS5 was toch niet makkelijk... kroop toch van me weg...
Toch nog een eind bijgehouden :lol:
Door nijhoff
vr6 3.0 turbo vs bmw E46 m3 cabrio m3 kansloos
vr6 3.0 turbo vs 300c hemi 5.7 srt8 hemi kansloos
vr6 3.0 turbo vs golf 5 r32 r32 kansloos
vr6 3.0 turbo vs jaguar xk 4.2 jaguar kansloos
vr6 3.0 turbo vs audi r8 vr6 kansloos :oops:

sinds de turbo erop zit heb ik nog niet zoveel gesport tegen mensen maar pak heel wat hahaha
Door Jochem
moet ook uitkijken... gaat allemaal wat harder, dus sneller rijbewijs kwijt...
Door Stigters v6 4motion
Trok van het weekend een sprintje met een evo 8.Wist dat ik dit ging verliezen aangezien een maat van mij een evo6 heeft gehad,
Maar kreeg toch een duimpje dat ik de eerste meters sneller weg was als de 2,0 turbo, Alleen toen de turbo ging spoelen was deze jongen kansloos.
Door klamath
Gisteren avond een Jaguar S-Type. Aan het geblazen geluid te oordelen moet het wel de 2.7 twinturbo diesel zijn geweest. Maar hij heeft het niet gered. :mrgreen:

Nouja,.. pas toen ik bij 90 stopte (mocht er maar 80) en hij een stuk harder er toch nog voorbij moest. :lol: Erg leuk als hun ego een deuk op loopt.
Vooral gezien de spatborden en bumper niet in kleur zijn. de bumper aardig wat zichtbare krassen heeft, en ik een grote plamuurplek bovenop het linker spatbord heb.
(ofwel, ziet er uit als een barrel op het moment. :mrgreen: Ik begin de appeal van een rat wel te snappen, haha. )
Door v6gek
van oprit snelweg tot 8 km verder afrit
bmw 320 M - versus vr6 van mij...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BMW KANSLOOOS, maar mn maatje heeft het geprobeerd...en is nu op zoek naar een chiptuner.
Door johnVW
Me mk3. Tegen een. Mk4 1.8 Turbo

Die mk4 was kansloos Ahha
Door NeFReT
golf 5 R32 vs mijn 325i..

kans kans kans kannssssloossss..

had met optrekken wel wat verwacht maar kwam mij echt niet voorbij,

en je hoorde die knaap toch aardig doortrekken.
Door tempel
NeFReT schreef:golf 5 R32 vs mijn 325i..

In your dreams , die man had zijn olie nog niet op temperatuur :lol: Of het was weer eens een fake R32.325i is tegen mij al kansloos :roll:
Door klamath
BMW X5 E70. Aan het uitlaat geluid te oordelen was het een V8. Scheelde niet erg veel, maar heft wel achter me mogen invoegen, terwijl aan het geluid te oordelen hij het wel echt probeerde. :lol:
Weet alleen niet of het een n/a V8 of een V8t was.
Door NeFReT
tempel schreef:
NeFReT schreef:golf 5 R32 vs mijn 325i..

In your dreams , die man had zijn olie nog niet op temperatuur :lol: Of het was weer eens een fake R32.325i is tegen mij al kansloos :roll:
Nou,toch meer in jou dreams want die gast rijdt hier al langer rond en je hoort duidelijk dat het een R32 is.

En helemaal als ik de 6 pitter naast me hoor bleeeren tijdens het doortrekken tot hoog in de toeren;)

Zal mij zo ie zo een worst wezen of iemand het gelooft of niet maar kom biet tegen mij zeggen "in your dreams" als ik weet waar ik tegen heb gereden.

Ik ben niet zo een aandachtsgeiler als enkelingen hier op het forum;)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12