Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kun alles kwijt wat niet met dit forum te maken heeft
Door klamath
Geen idee. corsa's hebben me nog nooit geinteresseerd. (was zo'n oude ronde corsa btw. )

anyways, Ik zelf vind Volvo's altijd wel leuk. (met name V70's.) overschatten de eigen auto, en onderschatten zo'n oude VW altijd.
Door knight
klamath schreef:Geen idee. corsa's hebben me nog nooit geinteresseerd. (was zo'n oude ronde corsa btw. )

anyways, Ik zelf vind Volvo's altijd wel leuk. (met name V70's.) overschatten de eigen auto, en onderschatten zo'n oude VW altijd.
hahaha ja die oude galbakken die zichzelf heel wat vinden :D
Ja die corsa´tjes zag ik op duitseautodag dat ging erg hard haha!
Door NeFReT
Jochem schreef:wat een stomme dag

Porsche 993 Carrera S... hij haast, ik zin.... hij eerstvolgende afslag eraf :(
BMW E34 M5... hij haast, ik zin.... hij eerstvolgende afslag eraf :(
Audi S8 (D3)... ik zin... hij niet :(

ik had alle keren denk ik zelfs verloren, maar ik kreeg de kans niet mezelf te bewijzen :P
dat je kon verliezen bedoel je?

haha

met je turbo zal je de m5 wel tot 200 bijhouden denk ik maar van 200 tot de 275 zal de bmw alleen maar uitlopen :mrgreen: )mits begrenzer verlegd :mrgreen:
Door GurbGuevara
knight schreef:
klamath schreef:Geen idee. corsa's hebben me nog nooit geinteresseerd. (was zo'n oude ronde corsa btw. )

hahaha ja die oude galbakken die zichzelf heel wat vinden :D
Ja die corsa´tjes zag ik op duitseautodag dat ging erg hard haha!
Dat waren de nog oudere Corsa's, Knight...de A-variant.
Ik denk dat Tim de Corsa B bedoelt.
En die 1.2 heeft maar 75pk...sorry, maar die fiets ik nog voorbij, dus zo'n geweldige prestatie was dat nou ook weer niet, Tim ;)

De huidige 1.2 heeft er 80 volgens mij, maar dat komt door een ander type blok...de TwinPort.
Heeft ook iets meer compressie.

Maar de 2.0i is er natuurlijk ook in een aantal uitvoeringen en je kan beter de C20Xnogwat-motor hebben. Die heeft 150pk en 196Nm standaard.
Is toch de leukste...
(van de GSI-motortjes dan)
Nog leuker is een 2.0 DOHC Turbo uit een Astra OPC in een Corsa leggen.

Past dat? Ja, dat past...
Tja....Als het om Opeltjes gaat, loopt Gurb voorop :lol:
Door GurbGuevara
Dat snap ik dus niet, want die K16-turbo is daar eigenlijk niet voor gemaakt, maar goed...flikker er dan gewoon een goeie turbo op die het wél lang vol gaat houden, want dit is gewoon een soort van Russisch roulette spelen.

Enfin...ik heb vandaag een Suzuki Alto ingehaald 8)
Door cvx.
ja klopt er zit een andere turbo ook.

ken ook iemand rijd met een cx20 met turbo die rijd nog meer pk's
Door GurbGuevara
Ooow, ik dacht dat je het over een "standaard"-Calibra blok had.
Maar dan is het goed :P

Al is dit natuurlijk geen Opel-forum. ;)

Schijnt trouwens wel zo te zijn dat er een of andere debiel met een Opel-shirt rondliep op MIVW.
Door klamath
GurbGuevara schreef: Dat waren de nog oudere Corsa's, Knight...de A-variant.
Ik denk dat Tim de Corsa B bedoelt.
En die 1.2 heeft maar 75pk...sorry, maar die fiets ik nog voorbij, dus zo'n geweldige prestatie was dat nou ook weer niet, Tim ;)
Bah.. en ik dacht dat ik het nog zo goed deed. :( maargoed, wel onder de 3000 toeren, dus heb wel met een handicap gespeeld. :P

anyways, Mercedes ML55 AMG. Ik rechts, hij links, en uiteraard zo'n suggestieve halve meter er voor zetten.
stoplicht werd groen, tijdens de 1e versnelling ging het aarig gelijk op, hij schakelde eerder als ik, en toen redde die het niet meer. :)
daarna zat die achter mij te drukken omdat ik me aan de snelheid ging houden. :P
krijg je een mooie S-bocht om in te voegen, en toen bleef die nergens meer. ben erg blij met de nieuwe voor schokbrekers en strut aan de voorkant.

Anyways, zo'n SUV wil ik niet eens voor me hebben.. dan zie je geen ruk meer. :/ klotedingen.
Door GurbGuevara
Oeh, gisteren wel een Opel Astra coupé kwijt gereden vanaf het stoplicht de snelweg op tot aan de afslag.
Optrekken, top, hij was er niet.

Het was niet de DTM 4.0 V8, maar toch een 2.2 16v, dus niet echt misselijk.

En vandaag bij het stoplicht trok er een Golf IV V6 4motion nogal rap op voor me, dus heb ik maar meegedaan en ik moet zeggen, ik hield hem zonder enig probleem bij.

Die wagen van mij is eigenlijk godvers snel!
Door GurbGuevara
Neuh, dat hoeft ook niet...
Ik hoef niet te bewijzen dat een VR6 snel is, dat hebben anderen al eerder gedaan voor me.
En ikzelf heb dat eerder ook bewezen...en tegelijkertijd bewezen dat op de achterbank zitten niet geheel veilig is met een Golf achter je...

Maar desalniettemin...hij rijdt weer fantastisch.
Door klamath
GurbGuevara schreef:Neuh, dat hoeft ook niet...
Ik hoef niet te bewijzen dat een VR6 snel is, dat hebben anderen al eerder gedaan voor me.

=D> :mrgreen:
Door klamath
gisteren op de nurnburg ring geweest met m'n Corrado. :) kreeg zo'n huur raceauto achter me (Scirocco 2.0 TSI zonder achterbank etc, en uiteraard op semi slicks zag ik later. :) )

In de bochten had m'n Corrado geen kans (mja, had er ook mee te maken dat ik niet zo snel de bochten om durf gezien ik de baan niet ken)
Maar op een langer recht stuk kon ik die scirocco voor blijven! :D
Door Jochem
als je de baan niet kent, vind ik het al niet al te slim dat je de race aanging met een ander :?
Er zijn daar zoveel mensen die de eerste keer hun auto kapot rijden, omdat ze te hard gaan... elk weekend wel een paar.
Ik zou hem eerst een paar keer gewoon rijden, voordat je vol gas gaat.

Maar het is goed gegaan ;)
Door knight
Ik zou hem lekker naast de ring laten staan!
En dan met die Chick mee die daar werkt in de ring-taxi :D
Door sezer58
Net nog :D

Mijn vr6 tegen opel astra opc uit 98 ofzo (die type)
hij dik kansloos, 1e versnelling gelijk.. 2e versnelling liep ik dik dik dik uit :lol:
Door GurbGuevara
Dan zal het wel een OPC X20 zijn geweest...want de Z20 heeft een turbo op die twee-liter zitten en geloof me, die hou je niet bij ;)
Door JoJovr6
het lijkt net of je van opels houd gurb. hahaha je komt er steeds voor op :P
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12