Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kun alles kwijt wat niet met dit forum te maken heeft
Door B4N44N
Haha das een goed teken! Dan is je rechtervoet je portemonnee nog steeds de baas! :mrgreen:
Achja rijden op 98 is ook íets zuiniger, dus compenseert wel iets:p
Door darkspyder
B4N44N schreef:Haha das een goed teken! Dan is je rechtervoet je portemonnee nog steeds de baas! :mrgreen:
Achja rijden op 98 is ook íets zuiniger, dus compenseert wel iets:p

maar dat geluid is zo lekker als je hem doortrekt dus af en toe moet kunnen :D
Door johnVW
darkspyder schreef:over geluid gesproken weten jullie waar ik een leuke eindemper vandaan kan hallen

zo iets als dit
klinkt wel bruut

https://www.youtube.com/watch?v=rjpPPXo4Q8U

klinkt een beetje als mijn wagen ik heb gewoon een DIESEL remus demper gebruikt die klinken een stuk dieper en niet zo schel :D
Door Jochem
die auto van dat filmpje heeft een uitlaatklep, ofwel een regelbare klep die de demper overslaat. Die zijn her en der te koop.
Door johnVW
Jochem schreef:die auto van dat filmpje heeft een uitlaatklep, ofwel een regelbare klep die de demper overslaat. Die zijn her en der te koop.

die regelbare kleppen zijn na een tijdje niet zo regelbaar meer haha
Door ATi
Klinkt als: 16 Bits VR6 haha, maare dit geluid is bijna hetzelfde als zonder katalysator rijden, en of zonder middendemper... wel herkenbaar! :lol:
Door darkspyder
nog eens over verbruik gesproken ik heb afgelopen donderdag getankt en nu na 4 dagen zit er nog een streepje meer dan de helft in en 105 kilometer gereden is dit normaal in verbruik met 98?
Door johnVW
ik rij met mazzel 400km op een tank vaak red ik het niet :oops: :oops:
Door tempel
darkspyder schreef:nog eens over verbruik gesproken ik heb afgelopen donderdag getankt en nu na 4 dagen zit er nog een streepje meer dan de helft in en 105 kilometer gereden is dit normaal in verbruik met 98?
Benzine meter is niet zo nauwkeurig, tank gewoon weer volgooien. Kun je je verbruik uitrekenen. Maar VR6en lusten wel een slok, 2.8 BMW is zuiniger.
Door johnVW
een slok? whaha ik stop hem bijna bij de AA verenging whahha
Door AppieV
Ik ben de gelukkige eigenaar van Seat Toledo VR5. Een broertje van de VR6 met een zuigertje minder, evengoed een monster! Ik heb ook gemerkt dat BP ultimate de auto heel fijn laat rijden, met flink wat extra vermogen. Dit zal uiteraard ook van toepassing zijn op een VW VR6 of W12.

Groetjes, AppieV
Door fusionpower
Wat rijden jullie eigenlijk in het buitenland? Euro 95 en Euro 98 wordt steeds lastiger te vinden in Frankrijk. Vooral E10 aan de pomp. Zie ook steeds vaker E10 in Duitsland.
Door mh1972
E10 moet geen problemen opleveren voor mijn auto, heb ik eens gelezen, maar ik tank gewoon euro 95. in duitsland super dus.
Door Snicky
het schijnt dat BP ultimate Enige is in NL dat echt Ron 98 is? Ergens gelezen en sindsdien tank ik dat bij een BP express.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk