Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Stel hier je vraag over de website opmerkingen, suggesties, ideen enz
Door PaulusB
Ik heb lang zitten nadenken over wat ik met oude website wou doen dit omdat gebaseerd was op een type Volkswagen wat langzaam van de weg aan het verdwijnen was. Om de informatie toch niet verloren te laten gaan en de site een nieuwe door start te geven ben ik langzaam begonnen naar een ombouw van een specifieke Volkswagen type naar een kleinschalig algemeen Volkswagen forum. Er is immers een goede basis met veel informatie die van toepassing is op vele Volkswagens.

Het nieuwe domein is https://www.volkswagen-forum.nl geworden deze was vrijgekomen en heb deze geregistreerd. Ik ben ook langzaam de transitie begonnen binnen de grotere zoekmachines. Deze heb ik d.m.v. diverse technieken de oude url laten vallen en de nieuwe laten indexeren dit kan goed 2 maanden duren. Het gehele forum zal voorlopig ook onder de oude url bereikbaar blijven.

Afhankelijk van de vraag zal ik de site in de toekomst op basis van de belangrijkste modellen in gaan delen.
Voorlopig zal ik nog veel tijd besteden aan het bouwen en ombouwen van de site.
Om toch een beetje onderscheidend te zijn aan andere forums zal het volledig reclame vrij blijven en wordt volledige op eigenkosten gedragen. Tevens is de site via het mobiele platform Tapatalk beschikbaar. En word er op onze website gebruik gemaakt van SSL waardoor je inlog gegevens etc. versleuteld verstuurd worden tussen jou en de server.

Na 11 jaar beheerder te zijn van deze site wil ik jullie opnieuw van harte welkom heten en zou zeggen veel plezier en maak er wat leuks van hier :mrgreen: 8)

Mvg Paulus
Door nickelodeon
goed bezig.
Helaas is dit niet het enigste forum waar de activiteit zeer veel gedaald is. Ik twijfel of het ligt aan het ouder worden, of omdat er in mijn ogen sinds de crisis steeds minder autotuning plaatsvind.

goed dat deze info niet verloren gaat
Door PaulusB
Bedankt allemaal hopelijk trekt het weer een beetje aan en kunnen we een bijdrage leveren aan Volkswagen rijdend Nederland.
Door PaulusB
Problemen aan je auto blijf je altijd houden dus mensen zullen altijd forums blijven opzoeken. Echte liefhebbers met project topics zijn er wel minder heden dagen. Maar hopelijk vinden die ook hun weg naar hier terug.

Verstuurd vanaf mijn Moto G Play met Tapatalk

Door dubversion
Hi Paulus,

Als iemand die op veel Nederlands auto forums actief is (geweest), kan ik je zeggen dat forums achterhaald zijn. De huidige generatie wil korte berichtjes sturen die ze kunnen delen met al hun vrienden. dus facebook / instagram zijn de nieuwe methodes om je publiek te bereiken.

Ik ben iemand van de oude stempel. Ik ben het met jou eens: het forum zit vol informatie die (via Google) veel mensen met hun project kan verder helpen. Het is jammer dat forums overal heel erg aan populariteit inboeten. En kennis is niet meer zo voor handen.

Ik ben destijds lid geworden van je forum, omdat ik toen - en nog steeds - de Custom Turbo Meeting organiseer. Ik struin jaarlijks ook altijd weer de forums af, op zoek naar nieuwe mooie projecten. Dat is veel moeilijker via social media zoals facebook.

Ik hoop dat mensen met project auto's gewoon lid blijven van dit soort forums en hun technische vragen en antwoorden hier blijven opschrijven en bespreken; het is en blijft een prima bron van info.

groetjes,

Jeroen Cabbolet
Door Kees
Mooi aangepast al!
Zelf ook een poos hier niet meer geweest maar net m`n Vr6 hier gespot wel op het forum.... mooi om te zien dat die in goede handen is beland.

Vindt dat de site er lekker fris uitziet !

De Vr type`s nemen idd helaas wel af.. Maar ze blijven altijd heerlijk kriebelen als ik ze hoor en zie :wink:
Dan maar beetje uitbreiden met nieuwere type`s...

In elk geval nog succes Paulus met het omzetten/aanpassen/bouwen/ombouwen

Groet,
Kees
Door Bryan
Top zo! Leuk dat de site een nieuwe lay-out heeft gekregen... Hopelijk word het weer wat drukker op het forum ook. Ik zal zeker mee blijven lezen :)
Door PaulusB
Bedankt De site is inmiddels goed geïndexeerd in Google dus het mag wat mij betreft lekker gepost worden. Voor zover ik weet heb ik vorige week de laatste bug uit de site gehaald en de spammers buiten de deur gehouden.