Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past
Door PaulusB
Ik zat net de Laatste DVD van Wagenwerks te bekijken. En zag toch een dikke VR6 Turbo opstelling. Ik denk maak er een topic van waar in je mooie plaatjes van V(R) en W Turbo setups onder de motorkap kunt posten. Als inspiratie voor anderen.

De eerste foto die ik post is een screenshot uit dvd van Wagenwerks. Het de motor van de Golf 2 VR6 Turbo van K-Customs met 650PK
Bijlagen
vr6_turbo_kcustoms_650ps.png
vr6_turbo_kcustoms_650ps.png (1.57 MiB) 5726 keer bekeken
Laatst gewijzigd door PaulusB op 31 jul 2011, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door klamath
Vind ik die laatste toch het mooist. Kun je niet direct zien dat alles er naderhand bij in geknoeid is. :P
Door knight
PaulusB schreef:Ik zat net de Laatste DVD van Wagenwerks te bekijken. En zag toch een dikke VR6 Turbo opstelling. Ik denk maak er een topic van waar in je mooie plaatjes van V(R) en W Turbo setups onder de motorkap kunt posten. Als inspiratie voor anderen.

De eerste foto die ik post is een screenshot uit dvd van Wagenwerks. Het de motor van de Golf 2 VR6 Turbo van K-Customs met 650PK
welke DVD die van 2011 al?
Of 2010?

Groeten
Door PaulusB
Die van 2010 die is pas vrijgeven vanwegen het overlijden van die audi rijder 2011 is nog in de maak.
Laatst gewijzigd door PaulusB op 02 aug 2011, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door klamath
Northpole schreef:da's een r32 motor daarbij zie je direct dat er is geknoeid met de motor :mrgreen:
Ik weet, maar het springt je niet zo in het gezicht als bij die andere motoren met die siliconen slang en die chrome pijpjes overal. nog een reden voor mij, als ik al eens op drukvulling zou rijden om een compressor te nemen. Kun je veel beter wegmoffellen. :P
Door Northpole
klamath schreef:
Northpole schreef:da's een r32 motor daarbij zie je direct dat er is geknoeid met de motor :mrgreen:
Ik weet, maar het springt je niet zo in het gezicht als bij die andere motoren met die siliconen slang en die chrome pijpjes overal. nog een reden voor mij, als ik al eens op drukvulling zou rijden om een compressor te nemen. Kun je veel beter wegmoffellen. :P

you know we do think alike :mrgreen:
Door Mars
Over een aparte setup gesproken! :shock:

Afbeelding

Afbeelding