Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past

Geen stemmen
0%
Door mr58
Ben beniuewd waarom de mensen hier op het forum tog een vr6 hebben gehaald ondanks dat het motorisch tunen duurder dan bij andere auto's zijn als je kijkt naar pk/nm winst. Er zijn andere snellere auto's, en veel andere dingen.

Dus wat was de beslissende factor voor jou v,er,zesjuh of de reden dat je er 1 wou. Bij mij was het toch de grommende vr blok. Die geluid vind ik zooooooo mooi
Door JoJovr6
mr58 schreef: Dus wat was de beslissende factor voor jou v,er,zesjuh of de reden dat je er 1 wou. Bij mij was het toch de grommende vr blok. Die geluid vind ik zooooooo mooi

Je hebt de antwoord zelf gegeven. :lol:

Het is idd moeilijk tunen, niet de snelste wagen..
Maar met het geluid dat de vr6 produceert is het een hele beleving om er in te rijden.
Vanaf de start tot het eind.

Tis een wagen dat gemaakt is om te toeren.. Rij er rustig 120 mee en je snapt waarom! (tenzij je motor niet echt meer 1 van de beste is :mrgreen: )

Trap de gas in, en je hoort een brul..
En je voelt je meteen weer een klein kind!

Waarom denk je dat mario nog een vr6 heeft? :lol:

Ik denk dat 98% het wel met me eens is.. en zich hierbij toevoegt
Door ATi
Haha, ja geluid is doorslag, en ook de doorslag dat ik hem nog steeds heb (ondanks de orginele uitlaat) =D> als je in een tunnel rijd en je gaat de VR6 open gooien weet je gewoon dat je gaat lachen, en dat andere mensen denken wat is dat nou weer dan, zelfs honden die worden uitgelaten draaien zich om :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Door mr58
haha =D> het is een auto waarbij je bijna onmogelijk rustig ken rijden :p omdat als je even de kleinste grom hoort WIL JE MEER. wel met een goed opgewarmde blok he, en niet elke dag afragge natuurlijk
Door tempel
Och , met de VR6 ben je de meeste weggebruikers nog steeds te snel af . Seat 1.8VT en Golf5 TDI , gechipped door JD met 180pk legden het af tegen mijn 16 jaar oud gebakje . Auto's van collega's van me , vooral degene met de TDI was zeer gefrustreerd. Een X6 3.5d houdt ik niet bij , maar daar heeft een Golf R ook nog een hele kluif aan.

Het geluid van de VR6 + de onderdelen zijn betaalbaar. Met een Golf5 R32 zit je qua kosten in de Porsche klasse :roll:
Laatst gewijzigd door tempel op 08 apr 2011, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mario
JoJovr6 schreef:Trap de gas in, en je hoort een brul..
En je voelt je meteen weer een klein kind!

Waarom denk je dat mario nog een vr6 heeft? :lol:

Ik denk dat 98% het wel met me eens is.. en zich hierbij toevoegt
@JoJo. Een kind heeft nu eenmaal iets te spelen nodig. Daarom heb ik de VR6 nog steeds. :mrgreen: Leuk speelgoed, toch. 8)
Door nijhoff
goedkoop in de aankoop
ubergeil geluid jerkbowdown.gif
luxe bak (mijne heeft alles op airbag na en de standkachel heb ik verweiderd omdat het plaats moest maken voor de intercoolerpiping :evil: )
vind het model mooi hij is niet zo rond (keverlook achtig) als een golf 4
en qua styling is er zoveel mogelijk voor een redelijke prijs dat elke golf helemaal naar smaak gemaakt kan worden
je kan er met 5 personen in zonder dat je opgevouwen zit zoals in vele andere auto's met zoveel pk's
en het dure tunen moet je maar voor lief nemen uiteindelijk is het elke cent waard \:D/
Door cvx.
waarom vr6?

kon er 1 goedkoop via mn werk kopen (was ingeruild)

anders had ik er nooit 1 gekocht.
2.8 met 174 pk :lol:

nja voor je het weet ben je een vr6 verslaafde, vooral het geluid en het koppel trokken me.

als ik weer kon kiezen was ik toen niet voor de vr6 gegaan trouwens.
maar als je eenmaal besmet bent, is er weinig tegen te doen.
Door Jochem
was destijds meeste pk's voor het geld.
verder veelvoorkomende wagen, dus veel reserveonderdelen voor te krijgen...

en relatief gemakkelijk te tunen... blok is erg sterk.
Weinig auto's waar je voor 6000 euro 400 pk hebt...
Laatst gewijzigd door Jochem op 09 apr 2011, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cvx.
en dat blijft goed rijden tot wanneer precies?

elke 50.000 revisie ofzo?

en joey natuurlijk een subaru klinkt super, zo zijn er wel meer auto's (evo's bijv) die goed klinken.
maar dat zijn allemaal turbo auto's.
dus zal mezelf verbeteren, het beste N/A 4 cilinder geluid vind ik van Honda.

ik blijf bij mn standpunt, honda klinkt imo gewoon uber, dikke vtec crossover 8)
Door Madness
Al zal je de vr in een fiat panda lepelen dan blijf je met een dikke smille in de auto rijden.
Met andere woorden de roffel van de vr is een groot feest. 489.gif
Door sezer58
Het rijdt heerlijk, misschien niet de snelste maar de honda's hier hebben toch aardig last van me :lol:
070-racing my ass :twisted:
Door KaRaKaN
Het geluid :mrgreen: Je hoeft niet volle toeren te gaan hoor !

Halfgas langs de 2500 a 3000 rpm is geilllll
Door mr58
juiisstt :$ ow ja en karakan jij bent met je vr6 na turkye gegaan he dat wil ik ook is een keertje doen :$ zou prachtig zijn
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8