Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past

Geen stemmen
0%
Door JoJovr6
Jaaa en dat doe je met een kabel.. trek je hem zo op de oplegger toch? Dan moet de stuur wel rechtstaan anders dondert ie zo op zen zijkant :lol:
Door NeFReT
vandaag langs het bureau geweest en ze hebben veel dingen genoteerd.

floepte per ongeluk eruit dat mocht ik diegene op HETERDAAD betrappen dat ik niet insta voor de gevolgen.

tjah zodra zij zelf het niet met eigen ogen zien gebeuren.....
en een erachteraan.

heb net mn sportstuur eraf geschroefd.
waren toch maar 6 inbusjes....

stuur helemaal naar links,op stuur slot(richting stoep)

slaap toch pas rond 6 uur s'ochtends.om de kwartier ff uit het raam kijken.
Door JoJovr6
Jaa dit is echt niet fijn idd. Dan weet je gewoon dat je continue alert moet zijn, voordat ze nog iets flikken ook!
Maar je hebt het goed gedaan maat, zo krijgen ze um niet gauw weg!
Door Northpole
Nefret je woont ook in een wijk die erom bekend staat ... :twisted: :twisted: :twisted: ( schaf een uzi aan, sluit de trekker aan op een bewegingssensor, plaats dat kreng in de juiste hoek en zodra ze wer komen krijgen ze mooi wat kogels in hun reet van het lawaai wordt je vanzelf wakker en je auto is veilig ;) beste afschrik ooit :twisted: :twisted: )
:twisted: :twisted: :twisted:
of nog sneakier: zet de je wagen onder stroom ... 10.000 volt moet voldoende zijn geheheheheheehe gebakken dief aan de dear in de ochtend dat zal ze metee afleren iemand anders zijn eigendom proberen te jatten :twisted: :twisted: :twisted:

effe serieus hou de boel in de gaten mattie ;)
Door NeFReT
paar dagen terug,motorruimte verlichting gemonteerd.
origineel bimmer

Afbeelding

hier nog een grappig fototje wat ik met mn iphone kon maken

Afbeelding

wil btw van mn velgen af,ben ze helemaal beu.

zat te denken aan rondel velgen,model weet ik niet maar afkomstig van een 5 serie.
Door Northpole
jij bent echt een wheelwhore!!!! ik zou zeggen ga gewoon lekker voor m6 velgen ofzo ;) staan bruut en passen er goed bij want het is en blijft een bmw ;)
Door wolfsburgervr6s
juistem m6 velgen echt niet doen zie je overal onder die sjonnie wagens.

een setje bbs lemans breedset eronder zou m goed staan turk
Door NeFReT
wolfsburgervr6s schreef:ik weet nog een setje 18inch ac snitzers te koop nefret met zo goed als nieuwe banden als je intresse hebt

nee man bedankt:D

wil de rondell 058:D
Door Northpole
je weet dat die krengen fokking zeldzaam zijn??? gaat je 2e hands dus minimaal 700 of meer kosten met banden zonder banden zit je zo rond de 500 + just so you know ;)

laat me raden... voor 9J achter 10J maatje 19 inch ?????
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 31