Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past

Geen stemmen
0%
Door NeFReT
ringen gemonteerd,met op bepaalde plekken paar drupjes superlijm want die pleuris dingen van HL zijn rotzooi en blijven niet op hun plek zitten..

ringen wel eerst zwart gespoten want ik hou niet van dat chrome

Afbeelding
Door Northpole
ziet er standaard uit mooi gedaan strakke update die alleen opvalt bij kenners :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Northpole op 30 apr 2011, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mars
Nice OEM+ =D>
Door mr58
ff 1 vraag ik heb geen verstand van die 9j 10j ofs :p k weet niet waar ze voor staan maar wel zie ik als er zoiets getypt word, dat het meestal gaat over velgen die uitsteken en al maar k vroeg me af is dat niet gevaarlijk als je gaat driften door de bochten heen ? ik wil zoiets ook op mn 5 serie maar als het mn fun gaat bederven hoeft het niet :$
Door Northpole
nee dat is niet gevaarlijk maakt het alleen maar moeilijker voor je om te driften want je hebt meer rubber op de weg als je er geen getrokken banden opzet ;)

en precies wat je denkt de J is de breedte maat van de velg (trouwens 9 en 10 J diepte zijn niet per definitie diep lijkende velgen trouwens, ik ken voldoende kevertjes die op zulke velgen staan maar moondisk looks hebben)
Door NeFReT
idd,het is geen 10j breed maar zo is het nou eenmaal geaccepteerd in de maatschappij:P
zodoende dat iedereen het zo typt enzv:D
Door Northpole
tempel schreef:@ Northpole : J is de vorm van de velgrand , breedtemaat is in inches [-X :lol:
haha true but i knew that ga jij maar naar een bandenboer en vraag om een 10 inch velg .... kijken ze je heel raar aan :lol:
Door NeFReT
tijdens het wassen van mn gezicht zien ik een pool een foto maken van mijn auto en wat dingen op papier noteren.

na de grootste keukenmes gepakt te hebben,stond ik in een paar tellen naast zijn deur waarop hij er volgas vandoor ging.

wat nu,aangifte? nee want de vervelend politie doet toch geen moer.
heb wel alle gegevens van zijn auto

limoen kleurige mitsubishi galant OF honda accord
kenteken DOL-17 137

beste is gewoon een landmijn onder je auto zetten
(elke avond nadat je hebt geparkeerd)
Door wolfsburgervr6s
ik zou uit kijken kerel kameraad van me heeft het zelfde meegemaakt en paar dagen later was ze auto weg.
wil je niet bang maken maar kijk uit
Door NeFReT
wolfsburgervr6s schreef:ik zou uit kijken kerel kameraad van me heeft het zelfde meegemaakt en paar dagen later was ze auto weg.
wil je niet bang maken maar kijk uit
haha,ik wordt niet zo snel bang hoor:D

stuur eraf.
slotje op mn pook naar mn handrem.

brandstofpomp relais eruit.:P
Door JoJovr6
Idd, even goed opletten maat!

Gewoon alles in de gate houden, en idd, stuur helemaal naar links draaien, stuur eraf. Kunnen ze um ook niet slepen!
(mocht het zo ver komen)
Door NeFReT
kijk van dat stuur helemaal draaien had ik niet aan gedacht to be honest.

vanaf vannacht gaat mn stuur elke avond ervanaf.

ben zo ie zo van plan om een snap of systeem aan te schaffen,kan ie met 1 klik eraf.

nou mot ik 6 inbusjes losdraaien elke keer.

maja,beter dan dat je wagen weg is.
Door Jochem
Heeft een collega van me in Breda gehad... Ook BMW 3 serie. met startblokkering, stuurslot en alarm... gewoon weg voor z'n deur. Ik denk ook afgesleept.

Dus kijk ajb uit...

('t is een hele tijd rustig geweest met die K#$-polen... nu waren het de Armeniërs die in Polen de auto's gingen stelen... Maar de laatste tijd is het weer volop raak lijkt het! Wij hebben afgelopen maand 3 auto's in de straat gedumpt gehad... normaal laten ze zo'n auto dan een paar maanden staan en dan halen ze hem weer eens op. Maar wij kennen alle auto's hier ;) )
Door JoJovr6
Maakt niet uit, je kan er nu wat aan doen!

Hoe willen ze een auto gaan slepen met de banden helemaal naar buiten? :roll:
En voordat ze een oplossing hebben, sta jij al naast hun met een knuppel.

iig goed opletten maat!
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 31