Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past

Geen stemmen
0%
Door NeFReT
cvx. schreef:heb m vandaag gezien op de foodstrip, zag er dik uit!
ik zag je nog langs rijden,wij zaten binnen @ the burger king
Door DaNi
echt master je zorgt echt goed voor die auto 8) ik zie ook dat je een 1 armige ruitenwisser heb nu
Laatst gewijzigd door DaNi op 06 mar 2011, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door DaNi
ooh ja nu zie ik dat het een sedan is maar het lijkt erg veel op de jouwe de kleur en die koplampen
Door NeFReT
vandaag ff richting rotterdam gereden om mn voorraam te vervangen
geen barst meer,geen steenslag meer.

ik ken weer hier.

hier wat foto's voor de fotogeilers:D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door NeFReT
jacobus schreef:inimini blokje :roll:

wanneer komen er weer nieuwe velgies onder pik
dan motte deze eerst de deur uit:P
Door Northpole
ach man nefret overdrijft een beetje boel het dak is nml het vervelendste om te doen je moet het behoorlijk nat rollen en ervoor zorgen dat het niet van die vervelende roller markeringen geeft: dat gezegd ... mengen verhouding dak is minmaal 50/50 als je het dikker maakt ben je langer bezig.... gewoon rustig laten drogen elke 10 minuten het volledige dak een dunne rol laag geven ;) het zelfde geld trouwens voor de motorkap... en als je die kleur die je wil kan vinden in een spuitbus raad ik iedereen aan om die(motorkap en dak dus) te doen met de spuitbuis dat werkt beter en sneller ;)

@ nefret: ziet er goed uit pik!
Laatst gewijzigd door Northpole op 22 apr 2011, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door NeFReT
ik heb niets gemengd,gewoon begonnen met rollen.

sommige plekken zijn niet mooi gedaan.

denk dat ik een keer dat ding ff met 1000 water ga schuren en weer overnieuw proberen.ben er niet echt tevreden over.
hij ziet er wel ok uit maar kan veel netter.

sorry erol maar ik vondt het echt een kut werk,heb van alles los gehaald enzv,duurde mij gewoon te lang en nou moet het weer overnieuw.

of fuck it,gewoon zo rijden.tis toch een rat..
Door Northpole
tja fatih als je de boel had verdund ( brandspiritus) 50/50 verhouding dan had het netjes strak getrokken pik en was je meteen klaar geweest... ps let effe op met schuren en 1K lak het probleem is dat het minder dik is en sneller brand plekken vertoont van de wrijving... anyways 't is een rat waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;) zo laten klaar ;)
Door Northpole
tja fatih als je de boel had verdund ( brandspiritus) 50/50 verhouding dan had het netjes strak getrokken pik en was je meteen klaar geweest... ps let effe op met schuren en 1K lak het probleem is dat het minder dik is en sneller brand plekken vertoont van de wrijving... anyways 't is een rat waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;) zo laten klaar ;)
Door NeFReT
jaja,ik had al aan verdunnen gedacht,echter stond er op de verpakking van niet verdunnen.
zodoende.
Door Northpole
aha vandaar ... ach man het is een rat! die zien er altijd zo uit gewoon zo laten :) tenzij je echt een strak afgewerkt stuk mat wil zien in dat geval nat schuren ;)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 31