Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past
Door NeFReT
hahahahahah

snap dani wel hoor wat ie bedoelt.

vr6 is lekker pittig en rap maar een bmw rijdt gewoon echt een klasse hoger(terwijl ze in de zelfde betaalbare categorie zitten,vindt ik dan)

een bmw kan je echt no way met een vr6 vergelijken,imo rijdt een bmw echt vele malen lekkerder.
natuurlijk zou ik wel weer een vr6 willen,echter geen golf meer want die dingen rotten onder je reet vandaan(met name dorpels ed)
wil met de tijd zo ie zo wel weer een vr6,echter dan wel een corrado of passat sedan(35i)

geluid van een vr6 heeft geen enkele wagen,ook geen v6 4 motion of r32.
:D:D

en bedankt sebas!
Door ATi
Dat verhaal van het geluid/roffel van een VR6 is altijd de reden... waarom ik hem nog steeds heb... :mrgreen:
Door Northpole
BMW is gemaakt voor lange ritten de vr6 ook maar de basis is nou eenmaal een klasse lager dus tja het is anders ik weet precies wat ie bedoelt heb zelf ook bmw gereden en blijf er altijd met plezier aan terug denken.

Enfin hoe je het ook draait of keert van alle auto's die ik heb gereden en gekocht zijn er 3 die ik nooit zal vergeten:
-205 1.9 gti
-BMW M3 E36
-Golf VR6 5-deurs

ik zou ze zo alle drie zo weer opnieuw aanschaffen zonder erover na te denken( ze staan in willekeurige volgorde...)
maar de roffel die de vr6 heeft is maar door 1 motor opzij gezet... de W12 waarom die heeft hetzelfde roffel X2 ik heb zelf nog een gereden w8 maar die klinkt anders dan de vr6 het zelfde geld voor de r32 en r36 en de v6.

maar die w12 tering dat is gewoon ziek...( en die had gewoon de volle fabrieks uitlaat eronder zitten ja ja een pheaton met enkel een paar gaten in de luchtfilterbox) ze zijn hier best wel betaalbaar enkel de verzekering weer niet dus dat zal 'm niet worden ;)
Door NeFReT
die 205 had een mattie van me,echter wel met eem mi16 blok
pff gek ding man
mi16 blok
golf 2 kr gasklep huis
porsche 944 injectoren.
scherpe nokkenassen(eigenlijk veelste scherp voor dagelijks gebruik,stationair draaide die op 3000rpm
m3 luchtmassameter(maakte later plaats voor kms)

die m3 die je hebt gehad stond laatst te koop he,voor een lijpe bedrag.
die tjap vroeg er 8 ruggen voor meen ik.
Door cvx.
8 ruggen valt toch wel mee voor een e36 m3?

hier komt ook ongetwijfeld nog een bmw voor de deur, mischien eerder dan verwacht :oops:
Door NeFReT
cvx. schreef:8 ruggen valt toch wel mee voor een e36 m3?

hier komt ook ongetwijfeld nog een bmw voor de deur, mischien eerder dan verwacht :oops:
jaja,

alleen moet het dan voor dat bedrag een 3.2 zijn en op papier:P
Door JoJovr6
Jezus, wat een velgen.

Als hij ze weg doet, laat hem mij maar ff bellen :mrgreen:

Ik wou net zeggen.
Gaat die zeuren dat ie geen werk meer HAD, koopt ie zulke velgen ook nog :mrgreen:
Door jacobus
nice job ouwe =D>

staat altijd geil zo,n bracket maakt het netjes af

die rims zijn uber vet zijn toch ac snitcher velgen ?
Door Northpole
holy shit! je mag wel met spoed ervoor gaan zorgen dat ze binnen de legale 1,5 cm vallen anders wordt je om de zoveel km aangehouden door oom agent en zijn broertjes en zusjes :mrgreen: staat vet gap!
Door Northpole
swa je weet selluf, zodra je buiten damsko rijdt ben je een persoon die ze aan de kant gaan zetten en zoeken .... enfin maak effe een kopie van het regelement en leg die in je waggie scheelt je heel wat gezeik ;)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 31