Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past
Ik ook van ames, auto’s met bouwjaar tot 4e week januari vallen onder 1e geval. Wij krijgen een bijlage bijgevoegd dat we de lampjes op het dashboard moeten opvolgen indien deze aangaan, ging om rijden met aanhanger in meest extreme omstandigheden. Van mij rijd over 2 weken ivm trekhaak montage
cmvandrunen schreef:
05 feb 2019, 14:39
Ik ook van ames, auto’s met bouwjaar tot 4e week januari vallen onder 1e geval. Wij krijgen een bijlage bijgevoegd dat we de lampjes op het dashboard moeten opvolgen indien deze aangaan, ging om rijden met aanhanger in meest extreme omstandigheden. Van mij rijd over 2 weken ivm trekhaak montage
Mag ik vragen bij welke Ames vestiging je zit? En wanneer heb je de bestelling gedaan? Een voorraadauto of moest de auto toen nog gemaakt worden?
Het zal mij benieuwen.... Ik heb niets gehoord van de dealer. Alleen van leasemaatschappij dat trekgewicht omlaag gaat waarschijnlijk. Hoor dus graag of er iemand daadwerkelijk bij de dealer wegrijdt met het juiste trekgewicht op het kenteken (en dat ie het ook aankan)
Ook ik ben vandaag gebeld, auto mag geleverd worden, trekvermogen blijft 1800kg, alleen mag de trekhaak er nog niet onder, dit mag pas Q3 2019 (derde kwartaal)

Ik hád ook de optie om op eigen risico de trekhaak wel te laten plaatsen maar dan is alles voor eigen rekening, dus wij wachten wel.

Auto word rijklaar gemaakt, 20 feb. Mogen we hem ophalen :D :D =D> =D>
cmvandrunen schreef:Wanneer zou deze geleverd worden? En is de order überhaupt wel doorgekomen dan? Lijkt mij sterk dat een auto in elkaar schroeven zo lang moet duren. Lopende band werk toch?
Half november. Heb je een plek overgenomen in de productietrein? Dus iemand die geannuleerd heeft bijvoorbeeld?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Week 47-2018 een Tiguan Allspace Business Highline R-line in- en extrieur 1.5TSI DSG 7P besteld via leasemaatschappij. Contact heb ik rechtstreeks met de dealer. Via deze dealer bevestigd gekregen dat deze week 11-2019 in productie gaat en verwachte aflevering is bevestigd voor week 25-2019. Trekhaak als accessoire besteld op advies dealer, want dat kon niet vanaf de fabriek. Benieuwd naar jullie bevestiging wat er op kentekenbewijs staat als trekgewicht voor de Tiguan. Bedoeling is a.s. zomervakantie met de Tiguan met caravan erop uit te trekken....
Naar aanleiding van de berichten hier gisteren meteen de dealer gebeld. Mijn auto staat daar al stil sinds december.
Het gerucht , zo noem ik het maar even, dat levering plaats mocht vinden werd door dealer bevestigd. De kentekens waren gisteren, dinsdag , al aangevraagd en ook mijn naam stond er bij.
Mijn contactpersoon was vrij maar zou vandaag terug bellen. Heb vandaag ook maar een mail gestuurd maar tot op heden niets gehoord van de dealer.
Ben benieuwd of er vandaag leveringen hebben plaats gevonden, bij het rdw kan ik in ieder geval geen uitgestegen kentekens op een tiguan vinden .
Erg teleurstellend allemaal en ja de vakantie ( met de auto) komt steeds dichterbij
Zojuist via de dealer vernomen dat aflevering plaats gaat vinden, echter nog zonder trekhaak omdat die nu weer een levertijd hebben van een week of drie. Echter met de verzekering dat die er wel onder komt. Trekgewicht zou 1800 kg blijven echter wel met een toelichting dat al te steile hellingen vermeden moeten worden. Voor mij geen enkel probleem omdat ik er alleen maar een fietsenrek met twee e-Bikes achter hang.
Nooit meer een Volkswagen. Ik rijd nu 40 jaar VW en word maar aan het lijntje gehouden. Nu weer een mail dat de auto op zijn vroegst pas 3de kwartaal 2019 komt en geen compensatie. Dus ik heb maar 1 keus, annuleren. Stap over naar een Volvo XC 40, waar ik trouwens ook €3000 meer inruil krijg.
Ik ben helemaal klaar met Volkswagen.
Volgens mij worden we allemaal voor gelogen
En zijn die zogenaamde mensen hier die vandaag hun tiguan zouden hebben gekregen gewoon medewerkers van VW
Iedere keer als iemand kritiek uit hier komt er een positieve reactie over heen maar ze houden allemaal geen stand
Zelfde bullshit verhalen als bij de dealer
Maar de autos blijven uit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9