Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past
Hallo allemaal,

Hiermee wil ik graag Dhr Bob Leliveld, medewerker bij A-point Amsterdam-west en hun team en hun manager complimenteren met goede service die ik van hen gehad heb. Ik heb een Jetta van 2013 hybride. De auto gaf foutmelding van versnellingsbak (mechatronic). Ik heb mijn auto daar gebracht en werd uitgelezen. Natuurlijke flinke kosten om het te laten maken. Dhr Bob Lelieveld was zo aardig dat hij toch bij de importeur ging checken of de reparatie onder coulance regeling kon vallen aangezien auto bij de dealer onderhouden was en 85.000 mee gereden was. Ja hoor. Ik had geluk en de materiaalkosten werd gratis en ik kreeg 30 % korting op arbeidsloon. Later bleek dat er meer met de auto aan de hand was. Aangezien dit niet met mij tijdig gecommuniceerd was, kreeg ik hiervoor ook geen rekening. De totale kosten waren rond 4000 euro, ik mocht 1590 euro betalen. Ik wil van harte A-point Amsterdam west aan iedereen aanbevelen en dhr Bob Leliveld hartelijk bedanken voor de goede service. Mvg, M. Arab