Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past
Door irenevan.v
Sinds september 2017 probeer ik in contact te komen met VW om mij te helpen n.a.v. problemen met onze VW Transporter. Het gaat hier om een klacht. De details doen er nu even niet toe.

In de afgelopen maanden heb ik 6 keer gechat met VW, 2 keer gebeld en 1 aangetekende brief verzonden naar de directie.
Via de chat is mij alle keren beloofd dat er actie ondernomen zal worden en er contact met mij opgenomen zou worden zodra het één en ander is uitgezocht. Helaas is er van deze beloftes nooit iets terecht gekomen.
Ook na mijn twee telefoontjes werd mij hetzelfde beloofd, maar ook die beloftes werden niet nagekomen.

Ten einde raad heb ik een aangetekende brief aan de directie van VW Nederland gestuurd, maar zelfs daarop komt geen enkele reactie. Men neemt niet eens de moeite om een reactie te geven.

Ik ben in al mijn correspondentie netjes en vriendelijk gebleven, dus daar kan het niet aan liggen.

Waarom in hemelsnaam wil VW Nederland geen reactie geven ? Wat heb ik fout gedaan? Bij deze alsnog mijn noodkreet, alstublieft VW, laat iets van u horen en doe wat er van een gerenomeerd bedrijf als VW zou moeten doen.

Vriendelijke groeten,
Irene
Door PaulusB
Beste Irene,

Wat vervelend om te horen wij zijn zelf zijn zelf geen officieel onderdeel van VW Nederland. Wij kunnen slechts mee denken als VW liefhebbers onder elkaar. Ik heb uw melding door gezet naar VW customer care.

Mvg Paul

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Door irenevan.v
Beste Paul,

bedankt voor je reactie en het doorsturen. Wie weet komt er vanuit jouw actie toch nog een reactie van VW. Ik blijf positief, maar het wordt wel steeds moeilijker.

Vriendelijke groeten,
Irene