Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past
Door mh1972
Hallo, de bekleding van de bestuurders stoel van mijn golf V6-4motion is stuk. nu zit er in emmen een bedrijf die bekleding repareerd[ le car]. heeft iemand daar ervaring mee, of weet iemand bedrijven in de regio emmen / ter apel die bekleding repareren?.
Door mh1972
Ik ben gisteren bij le-car in emmen geweest, die kan de stoel en mijn arm steun[is ook stuk] wel repareren. ik vindt het eigelijk wel jammer dat er geen lederen interieur in de auto zit. leer heeft ook wel na delen, maar het lijkt wel mooi. maar het interieur met leer laten bekleden is veel te duur, dan moet je net een mooi gebruikt interieur tegen komen, voor een goede prijs.
Door mh1972
De bekleding van de stoel is gerepareerd, en een nieuwe arm steun. ziet er netjes uit,maar niet goedkoop, was 200 euro kwijt. ik heb de auto ook van binnen en buiten laten poetsen door glimmobiel. le-car heeft daar de stoel en de arm steun gedemonteerd, gerepareerd en weer gemonteerd.
Door mh1972
De auto is van de week naar de garage geweest[century emmen]. apk, kleine beurt, en ik heb de hydraulische kettingspanner laten vervangen. de auto heeft in januari 2011 een distributieketting revisie gehad. de auto had toen zo,n 90.000 km gereden. de auto heeft nu zo,n 127.000 km gereden. ik hoorde weer iets bij de motor[koud] warm loopt de motor wel rustig. ben nu dus bij de dealer geweest. met de garage waar ik altijd heen ging, heb ik onenigheid over de rekening van de laatste grote beurt.