Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past

Geen stemmen
0%
Door tempel
Ik vind het mooi dat jullie het uiterlijk van de start pagina hebben aangepast, maar waarom staat die wit geplastificeerde cabrio met 1800cc motor zo pontificaal in beeld.

Het is toch een VR6 forum :roll:
Door ATi
Paul,

ik kan mijn eigen Garage nog niet bijwerken:

Er is een fout opgetreden in de garage.
Not Authorized

You Have Attempted To Perform A 'BROWSE' Action.

The Site Administrator Has Configured The Garage Such That Your Combination Of User Level & User Groups Are Not Allowed Perform This Action.
Door tempel
jacobus schreef:Zetten we toch die 2,9 van opa Tempel er op ben je ook van dat gezeik af Paul
Bouw gewoon een 6 cilinder in deze mooie cabrio, jongeman, zul je mij niet meer horen.
En als jij het nodig vind om mij constant op een dergelijke manier te benoemen, ben ik sowieso klaar met dit gebeuren.
Door PaulusB
@arie dat heeft te maken met je mod rechten zal wel verkeerd staan van de week even nakijken.

@tempel zodra we weer mooie zomer meeting hebben gehad wissel ik ze 8-) het is nu maar een eerste opzet.

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Door Madness
tempel schreef:Ik vind het mooi dat jullie het uiterlijk van de start pagina hebben aangepast, maar waarom staat die wit geplastificeerde cabrio met 1800cc motor zo pontificaal in beeld.

Het is toch een VR6 forum :roll:
Daar heeft die ouwe wel een punt :lol:

Maar leuk gedaan Paul =D>
Door ATi
jacobus schreef:Zetten we toch die 2,9 van opa Tempel er op ben je ook van dat gezeik af Paul
Weet je wat dit is? het is een zeik forum!!! :lol: :wink:
Door johnVW
Geen ruzie he damens haha scheelt maar een liter inhoud hahaha

Vind de lay out zeker mooi geworden dat heeft de MOD weer knap gedaan (in ze vrije tijd !! ) laten we dat niet vergeten
Ben benieuwd naar het eind resultaat
Door tempel
Ik denk er sterk over om mijn forumnaam te laten wijzigen naar opa, schijnt een wens van een kalende Fries met Groningse roots te zijn :lol: Misschien toch maar een maximum leeftijd aangeven, bestuur? Schrap ik mijn account wel :mrgreen:
Door Mars
johnVW schreef:Vind de lay out zeker mooi geworden dat heeft de MOD weer knap gedaan (in ze vrije tijd !! ) laten we dat niet vergeten
Alles ter ere van Paul (PaulusB)
Door johnVW
Mars schreef:
johnVW schreef:Vind de lay out zeker mooi geworden dat heeft de MOD weer knap gedaan (in ze vrije tijd !! ) laten we dat niet vergeten
Alles ter ere van Paul (PaulusB)

Idd =D> rockon.gif =D> Dat kan hij wel.

Heeft ie weer puik gefixt :) meteen ander gezicht als je de pagina opent