Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past

Geen stemmen
0%
Door ericos00
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over de LMM en het stuk buis dat daarbij aanzit.

Ik wil het straks weer op de originele manier ophangen, ook vraag ik me af of er niet een extra stuk op mijne is gezet aangezien er een raar Alu stuk tussen de LMM en het luchtfilterhuis hangt..

Misschien iemand een foto?
image.jpg
image.jpg (1.06 MiB) 1481 keer bekeken
Extra slangen klem om de LMM waarmee hij vast zat op de veerpoten. Hoe zit dit normaal? Of hangt het er los in?
image.jpg
image.jpg (1.12 MiB) 1481 keer bekeken
Ook het stuk extra buis kan ik niet plaatsen.. Word iig een nieuwe LMM. Vernield door de slangenklem:)
Door klamath
Origineel zit de LMM direct in de originele luchtfilterbak gestoken (zit een o-ring tussen.)
Dus de luchtfilterbak houd de LMM op de plek, zit verder niets naar de karosserie toe.
Dus al die meuk kun je er gewoon vanaf halen. :)

Heb je al wel zo'n luchtfilterbak trouwens?

ps: Ik heb iig nog wel een k&n filter liggen met de originele bijbehorende bevestigingen hiervoor. Dat is iig al 10x netter als dit. Als je nog geen orig luchtfilterbak hebt, zou ik heir eens naar kijken.
(als m'n pa z'n Corrado verkoopt heb ik evt nog een luchtfilterhuis over zelfs. :P maar dat moet ik nog even afwachten)

Hier is een plaatje van mijne. Is geen detail foto van de inlaat specifiek, maar op zich wel te zien.
Afbeelding
Door ericos00
Oké dankjewel! Duidelijk , halen we dat rare baksel er tussen uit! En ga ik kijken voor een nette LLM.
En een nieuwe ontluchtingsslang deze is nml nogal gaar:)

De originele bak heb ik! Behalve het inleg filter nog niet!

Haha nou die bak kun je voor goed geld kwijt straks! Op mp staan ze de laatste tijd zelfs voor 250€.
Door klamath
Idd, vragen ze achterlijke bedragen voor. Als ik die bak weg doe, gaat die naar iemand die de Corrado net als ik gewoon in ere wil houden zonder overall de hoofdprijs voor te moeten betalen. (ofwel dan doe ik hem voor een schappelijke prijs weg naar een liefhebber. )

Maar goed dat je de bak iig al hebt. die is gewoon meteen de bevestiging van de LMM iig. (zitten 2 schroefjes naast de LMM in de luchtfilter bak, die met de kop de LMM aandrukken in het filter.

PS: je LMM lijkt me zo op de foto niks mis mee te zijn. even die stomme klem er vanaf, en een keertje poetsen, is die weer als nieuw.
Door ericos00
Dat is een goede gedachte!

Klopt hij is alleen helemaal raar ingedeukt. Plus dat het kit randje los is gegaan door die klem. Misschien kit ik het zelf even opnieuw!

De ontluchtingsslang is ook kapot vandaar die vette bende!

Ziet er niet echt fraai uit straks bij dat mooie blokje van me!