Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past

Geen stemmen
0%
Door jon
ze komen zo te zien op de vr6 afp blok golf 4.. maar van die artikel begrijp ik dat ze ook op de vr6 aaa en abv passen. lijken mij wel handig die kabels..
Door dess
tempel schreef:
dessener schreef:duur :shock:
114 dollar, hoezo duur. Krentenkakker :lol:
ex verzend kosten, :wink:
Door tempel
jon schreef:maar zijn ze handiger dan die normale kabels..
Lijkt me wel, denk alleen dat niemand hier er ervaring mee heeft.
Worldimpex $ 114 , ECS Tuning, $ 115en $155, $55 verzendkosten.
Worldimpex, was toch zo'n Chinese leverancier, gebruikt de naam Bosch.
ECS Tuning niet.Maar in het duurste geval, $210, kom je op €161,-
Door klamath
Tegen die tijd dat ik de lustjes nodig heb om comfortabel de bougiekabels er af te moeten kunnen halen, maar ik me toch ernstige zorgen over de motor. :lol:

Maar zonder gein, leuk gevonden. Kabels van de AFP zullen hier inderdaad gewoon netjes in passen. (Heb het nu andersom zitten bij m'n pa's Corrado, AFP inlaatbrug met de originele kabels. )
Ik vraag me alleen af hoe hoog die lussen boven het blok uit zullen steken. voor 't oog zal het er in ieder geval niet mooier op worden. Om er aan te werken wel een beetje. (mja, eenmalig die Hazet bougiekabel trekker, en je bent ook klaar. )
Door jon
ja die heb ik gezien bij boelm.
en inderdaad die afp kabels ben benieuwd hoe ze dan staan, volgens mij niet mooi
Door klamath
Ik kan iig zeggen dat de AFP inlaat hoger is dan de originele VR6 inlaat, dus de grote stekkers zullen iig iets langer moeten zijn om ze te kunnen pakken. daarom denk ik dat ze er raar uit zouden zien, omdat die lussen er eigenlijk wel bovenuit moeten steken.
Mja, ben idd wel benieuwt. :mrgreen:
Door jon
ok duidelijk. ben inderdaad benieuwd naar een plaatje ervan.