Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past

Geen stemmen
0%
Door chris_vr6
Hallo,

Ik wil mijn org. zwarte Highline abc stijlen set verkopen, mits het violet gekleurde interieur verkocht is.
Vraag: wat kan ik voor deze zwarte abc stijlen set van een 3-deurs ongeveer vragen?
En hoeveel voor het violet gekleurde interieur?

Bij voorbaat dank.

Groet
Chris
Door ate-vr6-
Als ze goeie staat zijn de abc stylen rond de 150
Ja klopt. Je hebt goed gezocht :)
Met pijn in mijn hart ga ik de auto in onderdelen verkopen.
Motor is defect.
De distributieketting is waarschijnlijk een paar tandjes verschoten.
Door jacobus
chris_vr6 schreef:Ja klopt. Je hebt goed gezocht :)
Met pijn in mijn hart ga ik de auto in onderdelen verkopen.
Motor is defect.
De distributieketting is waarschijnlijk een paar tandjes verschoten.
Zeg maak eens een leuke topic aan misschien krijg je hier ook nog wat reactie

edit ik zie dat je niet genoeg berichten hebt om iets te kunnen aanbieden.

ps je topic staat ook op het veewee forum :wink:

De prijs wat je voor de stoelen vraagt is redelijk . maar weet je niet iedereen heeft zomaar tegenwoordig 700 euro liggen voor een set van dat bouwjaar.

Hoe uniek iets ook is het is en blijft een gebruikt voorwerp.

Je highline heeft veel optie,s als je de prijs maar netjes en bescheiden houd ( forum leden ) dan neem ik aan dat je toch alles snel kwijtraakt :wink:

succes,
Momenteel komt deze reparatie niet goed uit in mijn situatie.
Helaas heb ik niet zoveel tijd over om de auto te maken, anders had ik dat zeker gedaan. Daarnaast zal de reparatie (te)veel kosten met zich meebrengen.
Waarschijnlijk komt er ooit er weer een VR6.
Ze hebben meer gekost dan dat bedrag. Ze zijn nog nieuw en ongebruikt.
Ik weet dat de gemaakte kosten nooit meer terug krijg. Het is slechts een vraagprijs, dus over de prijs valt te praten (dat geldt hetzelfde voor het interieur). Ik kan altijd nog de prijs verlagen en dat heb ik nu ook gedaan.
Door v6gek
hmm eens even de kleurcode van mijn vr6 checken, anders heb ik wel iets aan de schermen..

of ik nou een setje haal en voorbewerk en laat spuiten of die van jou zou nemen als ze in de juiste kleur zijn, de kosten zullen elkaar niet veel ontlopen.

je hoort t wel als kleur klopt
Door v6gek
in dit geval staat het ook op het potje lak dat ik bij de auto heb, receptuur en kleurcode.

Ik wil je schermen, en als je hebt de heldere knipperlichten, de deur bestuurderskant (mits die net zo groot is als de deur van een 5 deurs uitvoering) en je motorkap plus originele bumper en grille.
je cilinderkop plus de kappen die er op en aan horen, je ontstekingsunit
je versnellingsbak, dynamo, startmotor
je hemeltje mits ie netjes is.
(kan denk ik beter vragen wat je voor alles exclusief interieur wilt hebben.)
Door v6gek
Ok..

pm me de prijs voor de hele wagen maar, misschien ga ik de auto wel redden van de sloop.
Door v6gek
onder voorbehoud....Gered vd sloop.

(het onder voorbehoud is mits de bezichtiging van de wagen mij vrolijk stemt verkocht.)

moet wat verzamelen, heb afgelopen 2 weken al 3 wagens verkocht..t word leeg in het hobby hok