Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past
Door Maaike2201
Hi allemaal,

Sinds juli ben ik eigenaresse van een Volkswagen Polo Highline 2011. Deze werd geleverd met verouderde (afschuwelijke) telefoonhouder op het dashboard. Zie bijgevoegde foto (niet mijn auto, maar afbeelding van internet).
img-0574-61372.jpg
img-0574-61372.jpg (2.86 MiB) 633 keer bekeken
Na wat geïnformeerd te hebben bij dealer en monteurs blijkt dat je dit ding niet gedemonteerd krijgt zonder dit te blijven zien. Er blijft namelijk een gat achter in het dasboard. Een van de medewerkers bij Van Mossel gaf aan dat je dit misschien met een afdichtrubbertje dicht kon krijgen, maar dit bleef je zien.
Nu dacht ik, misschien weet iemand van deze lezers wel een oplossing. Wellicht een opzetstuk of iets dergelijks waarin ik mijn eigen mobiel in kan zetten. Ik ben zelf in het bezit van een iPhone.

Ik hoor het graag!
Door Maaike2201
Bijgevoegd een foto van de houder in mijn eigen auto
WhatsApp Image 2019-11-04 at 18.59.11.jpeg
WhatsApp Image 2019-11-04 at 18.59.11.jpeg (120.63 KiB) 632 keer bekeken
Door PaulusB
Dat is geen telefoon houder maar een burry dat is een externe carkit waar mee je telefoon kon bedienen soort van alternatieve stuurwiel bediening. Die kon je er af halen vanwege anti diefstal. Je hebt er verschillende uitvoeringen van. De bedrading zit waarschijnlijk aangesloten op je quadlock stekker. De carkit werkte bij mij alleen als het kastje aangesloten was.AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk