Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Hier kan alles besproken worden wat niet in een van de forums past
Door cgf
Misschien een beetje vreemde vraag maar ik stel m toch maar: ik overweeg een Volkswagen Golf Variant te kopen.
Nu kon ik vandaag een testrit maken in een Golf 1.0 TSI maar dus niet de Variant.
Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik niet meer wagenziek. Maar ik was nog niet 2 minuten vertrokken bij de testrit of ik werd al misselijk...terwijl ik het toch best rustig aan deed want is toch altijd even wennen met een andere auto.

Maar dit had ik dus totaal niet verwacht. En mijn dochtertje heeft ook veel last van wagenziekte. Ze was er niet bij met de testrit gelukkig. Ben behoorlijk teleurgesteld want had dit niet verwacht en verder is het prima in orde en zou ik m zo kopen. Misschien een beetje beenruimte te kort; kreeg de stoel niet zo afgesteld dat ik ver genoeg met mijn knie van de sleutel af zat. Maar dat is maar een detail vergeleken met de wagenziekte. :( Zou het met de Variant mogelijk beter gaan?
Door PaulusB
De Golf Variant heeft de zelfde beenruimte als hatchback voor en achter. Je kunt wel iets diepere stoelen nemen in de vorm sportstoelen en daarin kun je laten adviseren door de verkoper hoeveel dat scheelt.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Door Borgmonster
Probeer eens een R-line versie met sportonderstel en grotere velgen, of gewoon een model met grotere maat velgen.
Dat scheelt enorm!

Mijn vrouw heeft er ook last van maar niet in onze Golf 6 R-line met 28” velgen (225 breed).