Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door flakfazer
hey dan!

ik ben dennis, en ben in het bezit van een golf 4 cabrio VR6.

ik had al een aardig VW verleden, golf 2 gti 8 klepper, golf 3 diesel met rs bumpers, mk3 op grijs kentekenen, mk3 cabrio 1.8 8klepper en nu dus de golf 4 cabrio met vr6 motor

helaas zijn er een hoop foto's verloren maar wat ik nog heb zal ik posten:

golf 2 gti 8 klepper

Afbeelding

Afbeelding

golf 3 cabrio

Afbeelding

Afbeelding

deze was kapot gelopen en stond op het punt om voorzien te worden van een gereviseerde 2 liter abf. Helaas is dit er nooit van gekomen en in onderdelen verkocht

Daily diesel

seat ibiza gt tdi (cupra)

Afbeelding

En nu de golf 4 cabrio.

de 'ex' auto van ferit die ook de ombouw heeft gedaan van 1.8 naar vr6 met DIS ontsteking.

toen ik hem kocht.

Afbeelding

na 3 dagen heb ik gelijk maar mijn leren interieur over gezet van uit m'n mk3 naar me mk4.
het interieur wat er in zat was van top kwaliteit maar het leren interieur is echt het neusje van de zalm.

verder heb ik nog een lupo 3L stuur gemonteerd kleine spiegel links en de KW turbo's er onder gegooid.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en het interieur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sml en usa strip

Afbeelding

onder tussen is de seat al weer verkocht en een polo terug gehaald

Afbeelding

onder de kap

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AAA motor met ABV spullen
nokken, gasklep en inlaat.
bca luchtfilter
bonrath intake en samco slangen
magnacor bougie cabels
oil catch tank met luchtfilter
60 mm rvs van voor tot achter met een powersprint midden demper en honda vtr1000 achter demper
cat vervanger
Tezet spagetti spruitstuk

nog op de kw's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hoe hij er nu bij staat

RH zw1 zwart met gouden boutjes
R32 koplampen met zwart gespoten binnen kant en usa verlichting
RZR achterlampen(ook usa verlicht)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vr6 filmpjes

https://www.youtube.com/watch?v=PadRVMLEERI

https://www.youtube.com/watch?v=UYowqYd2j0E

ben benieuwd wat jullie vinden van de nieuwe update's

gr dennis
Laatst gewijzigd door flakfazer op 31 mei 2015, 09:38, 3 keer totaal gewijzigd.
Nu een echte gelijk gestemde.
En uiteraard in de einige juiste kleur.

Houden zo deze
Ik zou zelf geen dichte kap nemen )zonder achterruit' nooit handig met achteruit rijden.

Gave stoelen heb je er in zitten.
Vermooi strak.

Gr. Mark vr6 cabrio type 4
8)
Dat zier er suppernetjes uit zeg [-o< Die ibizaaa is toch ook wel dik hoor:D
superbedankt voor de reacties! ik wil in deze dagen ook nog even foto's maken van de motor zo dat je kan zien dat het een vr is :lol:

@ mark! tof om te horen dat je ook een cabbie vr6 hebt. ik ga gelijk ff zoeken naar je profiel, ben benieuwd!
die kap is idd nog enige twijfel over. opzich de combinatie, brede wielen en dichte kap is wel apart. de kont oogt dan echt enorm groot, als je begrijpt wat ik bedoel :P (10 J achter)
Mooie cabrio! Klopt het dat een cabrio rode dashboard verlichting heeft?
flakfazer schreef:superbedankt voor de reacties! ik wil in deze dagen ook nog even foto's maken van de motor zo dat je kan zien dat het een vr is :lol:

@ mark! tof om te horen dat je ook een cabbie vr6 hebt. ik ga gelijk ff zoeken naar je profiel, ben benieuwd!
die kap is idd nog enige twijfel over. opzich de combinatie, brede wielen en dichte kap is wel apart. de kont oogt dan echt enorm groot, als je begrijpt wat ik bedoel :P (10 J achter)
jerkbowdown.gif vette velgen zeg dammmmm
ze steken wel een stuk buiten je wielkasten heb je geen last van aanlopen?
zeer mooie wagen =D>
@ marzz;-) klopt. cabrio is idd rood van kleur. Als je alles in het rood wil adviseer ik toch zelf te hobbyen. Ik heb dat ook gedaan, led is 10x duidelijker.

Helaas lopen de velgen idd aan om dat er een goedkoop schroefsetje onder zat. Ik was helaas naief en dacht dat rollen wel even genoeg was, maar helaas de band heeft in het staal gegrepen en is helemaal open gespleten.

ik laat dat wel weer maken en dan gooi ik gelijk me nieuwe hardheidverstelbare AP set er onder en dan zou het goed moeten wezen. 8)

wat verder nog te doen,

Slotloze 6 n klinken laten spuiten samen met de buiten B stylen
Usa console monteren
Highline deur lampen aansluiten
Zou dat lupo 3l stuurtje ook in een golf 3 passen of weet je dat niet volgens mij is het interieur van een golf 4 cabrio precies hetzelfde.
Heb jij het stuur aan moeten passen?
Golf 3 en 4 cabrio zijn idd identieke auto's alleen die voorstoelen die er nu in zitten vereist toch wel wat aanpaswerk.

Verder past dat lupo stuur gewoon op een golf 3 stuurpen. Het is namelijk ook zo, als jij een mk3 ziet met een type 4 stuur, dan komt deze van een golf 4 cabrio af.
Het ziet er goed uit dus zal het onthouden als ik begin aan mijn interieur
Eerst maar even me wielkasten uitkloppen en de wagen overspuiten ik kan ook mijn 10j's niet kwijt #-o