Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door jacobus
groen met groen :lol:

Netjes Arie . Niet lullig bedoelt maar je hebt de boel nu toch los , ik zou je remklauwen ook even mooi spuiten
of wordt het dan te mooi :mrgreen:
Door ATi
:lol:

Ook dat nog... #-o
Door ATi
En toen dit... :lol:

ben nu toch bezig, ik zag dat een van de rubbers (waar verticaal de bout door heen gaat) ook scheurtjes... dus... weer wat erbij... #-o

de rechterkant is op een bout na los... je mag raden waarom? :lol: kon vandaag niet veel doen... regen... maar toch nog een draagarm los kunnen halen zonder dat de bouten afbraken... (dan ben je helemaal gezegend) #-o

even wat tips!

in het subframe zitten wat kleine holle ruimtes! ik heb daar gisteren D-Block ingespoten, ik zag toen ik de linkerkant los haalde dat ik dus de bout wel heb kunnen inspuiten (via die holle ruimte) dus je kan zelf voorkomen dat die bouten afbreken... :mrgreen: uitzonderingen daargelaten...

ik maak van de week wel foto's van die holle ruimtes die ik bedoel...
Bijlagen
P7080388 (Custom).JPG
P7080388 (Custom).JPG (123.33 KiB) 226 keer bekeken
Door ATi
Zo staat mijn (zorgen)kindje er nu bij... :lol: (hoezo verlagen? #-o :lol: )
Bijlagen
P7080391 (Custom).JPG
P7080391 (Custom).JPG (197.38 KiB) 218 keer bekeken
Door clown25
hahahahaha het is echt een hummer zo hoog

verlagen komt wel
Door ATi
Hahaha,

Draagarm rechts is er ook af (even tussen de buien door)... wat er in de weg zat was: (carterpan oftewel de VR6 :lol: ) :lol:

ff twee motor steunen los (rechtsachter en voor)...

en hoppa :lol:

de laatste bout ging uiteraard wel het moeilijkste los (zie de foto maar) :x

beetje gekraak en gelukkig los... [-o<
Bijlagen
P7080392 (Custom).JPG
P7080392 (Custom).JPG (125.82 KiB) 211 keer bekeken
Door jon
nice Ati
Door ATi
haha, jah dat lijkt erg hoog niet? maar die krik die ik heb (sonic) wil best hoog...
of bedoel je het motorblok? carter zit net voor die bout, en het motorblok moet je best hoog drukken om er een dop
(nr: 18) plus moment-sleutel op te krijgen...
Door jacobus
Toch wel heel veel respect dat je dit allemaal buiten doet Arie =D>
Door ATi
@ Jacobus... danke...

vandaag met de dealer gebeld... ze plaatsen de nieuwe draagarm rubbers voor mij, en dat kost me niks extra's =D>

ze vroegen mij wel of ik de oude rubbers wilde verwijderen (lossnijden) ik denk dat doe ik wel even... #-o haha met een cilinderkop-pakking-lek is het me gelukt met een poelietrekker... :lol: na een half uur had ik alle rubbers eruit... :shock:

en ik dacht zou het mij ook lukken met de nieuwe, ik denk nee... want dan verniel ik ze... :x

dus van de week breng ik de rubberloze draagarmen even naar de dealer... stealer...

kosten alles rond de 60 euro (4x nieuwe draagarmrubbers)
Bijlagen
P7090393 (Custom).JPG
P7090393 (Custom).JPG (230.66 KiB) 167 keer bekeken
P7090395 (Custom).JPG
P7090395 (Custom).JPG (120.61 KiB) 167 keer bekeken
Door jacobus
Maar Arie we hebben toch een pers in de loods staan :?:
Door ATi
Ja, dat weet ik, maar ik kan niet meer rijden... en ik kan op de fiets die dingen zo ff heen brengen... (kost me alleen de onderdelen)... :mrgreen:
Door clown25
60 euro

ik was voor me draag arm rubbers 20 euro kwijt ook zelf er weer in gezet met een grote bankschroef

was zo klaar
Door ATi
Jah kan wel dennie, maar ik hou het bij orgineel... bij roberts kosten ze mij rond de 50 euro (4x)... ik dacht nou... laat de dealer dit maar doen (apk goedkeur puntje) want voor de apk gaat ie daar al 8 jaar straks heen... :lol: #-o :lol: =P~
Door clown25
hahahah ik ben van die r32 rubber die moeten harder zijn nou verschill zit er niet in
Door ATi
of er verschil in zit, jah omdat de hele bus vol zit met rubber... maar of je het merkt?? jij hebt hem zo laag, dan mischien wel... ach... ik heb hem straks weer netjes op de been (hoop ik) en dan zal die vast en zeker beter rijden... na 256.000 km mag het ook wel verrot zijn (draagarmrubbers en dergelijke)
Door Barry.
die rubbers knijp je er zo in met een bankschroef! zonde van je geld om naar de dealer te gaan! en nog een tip, haal Audi TT rubbers die zijn massief en kunnen dus niet inscheuren.
Door ATi
Barry, breng hem maar eens naar een garage, wat kost dat wel niet... :lol:
maar alle rubbers scheuren in naar verloop van tijd (ook die van een Audi TT), komt door gewoon door ouderdom :) en die rubbers worden bij de dealer er gratis ingezet, dus kost mij niks extra's :wink:
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 95