Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door jacobus
461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif 461.gif

en jij zekers de mega spammer worden zekers :shock:
Door tiennes vr6
goed he hoe krijg je dar achter je naam???

Oja sorry ATI je ken ons gespam toch al :wink:
Door jacobus
tiennes vr6 schreef:goed he hoe krijg je dar achter je naam???

Oja sorry ATI je ken ons gespam toch al :wink:

kijk ff bij portaal en bij rangen

sorry ati -ari -mosje :roll:
Door ATi
jacobus schreef:die van mij is ook al aardig krokant ( ook alleen rechts )
ps die golf zit nog strak in de lak zeg :shock:
jacobus schreef:
tiennes vr6 schreef:goed he hoe krijg je dar achter je naam???
Dat bedoel ik maar, staat mooi strak in de lak, en toch gaat ie lekker rotten...

ik ben er op zich wel op tijd bij, maar zo zie je maar, een mooie Golf drie kan krokant zijn :cry:

zowel krikpunten als die dorpelverbreders kunnen echte aandacht punten zijn!
Door ATi
Gisteren even bezig geweest met de dorpels/wielkasten...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik haalde bijna een kuup :^o zand uit de rechter dorpel/wielkast :shock:
Door jacobus
goedemorgen ati

dat had ik idd gister ook en precies de zelfde plek als de mijne

dat wodt een how to do ati :wink:

kijk ook even op jacobus zn projekt is begonnen daar zie je mijn foto,s
Door tempel
In elk geval geen gaten , maar heeft wel even een beetje aandacht nodig :D De reden dat ik de originele krik niet gebruik/vertrouw wordt ook aardig in beeld gebracht.
Laatst gewijzigd door tempel op 14 jun 2009, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ATi
Klopt krikpunten waren bij mij ook al wat plat toen ik de VR6 kocht

maar een ding is zeker, het heeft bij een type 3 wel aandacht nodig (krikpunten en dorpel/wielkast)

krikpunten zijn te zwak voor de VR6 motor
Door Mad_Uwe
De constructie met krikpunten bij de Golf is echt waardeloos :| Bij de BMW heb ik mooie kunstof blokjes op de dorpel waar de krik precies inpast. Beschadig je die zooi nooit! Wel een ander bouwjaar maar dat terzijde.
Door tempel
En benzine vulpijp doorgang :wink: , en bevestigings punten achteras.
Door Mad_Uwe
En de distributie kettinggeleiders en de...... :mrgreen: Hou op man de moed zakt je in de schoenen :lol:
Door ATi
Van de week toch nog even de boel weer losgehad (sideskirts) Linkerkant
de rechterkant is nog helemaal gaaf!!! en daar had ik de zandbak in zitten!!!

Afbeelding

het valt mij wel tegen van de type 3 Golf, mijn oude Type 2 van 88 had geen last van
roest en dergelijke grapjes, mensen zeggen ow wat ziet ie er strak uit! maar ondertussen...

zit een beetje in dillema...

verkopen, of repareren? :mrgreen: (geintje)

ik kan een orgineel scherm (spatscherm) nieuw krijgen voor rond de 120 euro (valt me nog mee)
ik kan dit scherm wel gaan repareren, maar waar nu eenmaal roest zit gaat het toch verder en het onderste stuk is goed krokant...
gezien de kosten van een nieuwe (of imitatie) zeg ik gewoon een nieuwe (imitatie heb je al voor 40, euro)

daarna moet ie even gespoten worden... 8) en erop gezet worden

wat niet moeilijk is!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Mad_Uwe
Ik kan het niet helemaal goed beoordelen maar als de gaten er nog niet invallen dan zou ik het spatbord niet vervangen. Des te meer omdat er toch weer een hoop plastic voor komt te zitten. Een nieuw spatbord levert je weer kleurverschil wat je altijd blijft zien. Ik heb nog wel spullen om roest te behandelen en daar mag je wel wat van gebruiken (zandstraal pistool, fertan, coating, gekocht op rustbuster.nl). Ik zou de roest weghalen en behandelen, vervolgens een goede beschermlaag erop en 1 a 2x per jaar het plastic los halen om die zandbak weer eens te legen.
Door ATi
Mad,

bedankt voor het aanbod!

heb gisteren al heel veel weggehaald, en het is allemaal zo krokant, dat het onderstedeel er gewoon uitvalt/breekt
ook op de laatste foto zie je dat hij al helemaal geen body meer heeft (bij de bout)

ik moet die bout ook losdraaien, want straks neemt hij de vaste carrasorie mee achter het scherm (en dat moet ik zien te voorkomen)
en achter het gave deel vanuit de buitenkant waar je nu nog geen roest ziet is het allemaal
roestblaasjes, dus scherm moet ik er toch even afdraaien om het goed te kunnen beoordelen.

dus wordt vervolgd....

ik ben blij dat tempel mij erop wees, zorg dat je wielkasten schoonblijven (bedankt tempel)

ik ben er nu nog op tijd bij gelukkig, dus mag blij zijn!

maar het zegt genoeg over een Knappe Golf 3 van 96!!! (althans dat dacht ik) hahaha #-o

waarschijnlijk heeft die zandbak juist mijn goede kant bespaart (gek genoeg)
want waar we over praten is het deel wat wel schoon was!!!
Door tiennes vr6
Nou ati als ik eens goed naar je schermen kijk weet ik het niet hoor die lijken ook best ver heen hoor!
En als jij zegt dat er al blaasjes op zitten vrees ik het ergste voor je maar dat is van foto dan he!!
Door ATi
Tiennes,

het scherm is compleet demonteerbaar! (mazzel mee) en daar zit hem nu het probleem, als je dit niet in de gaten hebt neemt hij je deurkant (waar je deur aan hangt zeg maar) ook mee! dus gaat ie roesten vanuit de hoek waar de deur begint!

ik ben er nu nog op tijd bij!

de rode rondjes en dat is dus niet het spatscherm! geven aan wat ik moet schoonmaken, en dat is allemaal nog hard! (gelukkig) :mrgreen: het spatscherm zelf zie ik als verloren (gezien de hoeveelheid roest)

Afbeelding

Afbeelding

ik denk als de meeste hier achter gaan kijken, ook het zelfde probleem kunnen tegen komen
en dat valt mij zwaar tegen bij de Golf 3 nu snap ik waarom de meeste gaan roesten vanuit die hoek waar de deur schaniert!
Door tiennes vr6
OKE OKE :mrgreen:
Door ATi
Vandaar dat je nog zo veel type 2 ziet rijden hahaha :lol:
Door tiennes vr6
JA STAAN STIL HOOR OP DE SLOOP HAHAHA :mrgreen:
golf 3 geef ik ook nog 2a3 jaar zie je er ook heel weinig behalve net soort jongens als ons die er tijd in stoppen!! =D>
Door ATi
tiennes vr6 schreef:golf 3 geef ik ook nog 2a3 jaar zie je er ook heel weinig behalve net soort jongens als ons die er tijd in stoppen!! =D>
Ja das waar, we zijn te goed voor onze laagvliegers 8)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 95