Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door JoJovr6
dat zijn nou nog is schattige velgies Arie!~ :mrgreen:
Door ATi
:wink:

Danke Mario :mrgreen:

haha :mrgreen:
Door ATi
Zo ff nog de foto's van de afgelopen tijd...

Grijze

Nieuwe Kachelradiateur en Voorfront Radiateur pfff wat een werk... #-o

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Door JoJovr6
weetje wat pas leuk zou zijn. Als je zulke foto's op een klein papieren mapje doet, en dan snel bladert. Heb je net een filmpje! :mrgreen:

Je hebt ook altijd vet veel foto's arie! SUPER!!! Zo hoort het :mrgreen:
Door ATi
Zoals jullie weten, zou het eerst de bedoeling zijn om alleen de dashboard's te wisselen (GTi vs VR6) i.v.m. beschadigingen die het dashboard heeft van de VR6, in eerste instantie dachten VW = Veel Werk... maar goed zo gezegd....zo nog niet klaar! want ik zeg we zijn achterlijk bezig als we niet gelijk de kachelradiateur mee pakken! :lol: toch? na een koffie break zegt buurman tegen mij, is het dan ook niet verstandig om gelijk de radiateur mee te pakken? :o ik zeg ja waarom niet gelijk een nieuwe motor erin :lol: (grapje) nee, ik zeg goed idee, dan weet je zeker dat de koeling kwa radiateurtjes goed is

@ JoJo Thanks! ja een filmpje!! haha
Door Mars
Super! =D>
Door bekir83
Arie, jij bent goed bezig geweest met die zilveren VR respect kerel wat jij allemaal kan =D>
ik zeg het nog een keer, kan ik je niet overhalen om in brabant te komen wonen in mijn straat haha :mrgreen:
Door PaulusB
Netjes gedaan. Ik moet de klus ook nog gaan dien gelukkig ligt alles al open,
Door ATi
Kom van het weekend er achter dat mijn remslangen niet zo best meer zijn... dus gelijk maar nieuwe erop gezet...

ik zag het omdat ik problemen had met mijn ankerplaten achter... (te veel speling op de geleidebussen) > zijn nu ook nieuw...

:o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door tempel
Beetje meer aandacht aan het onderhoud van je eigen 6 besteden Ati , dit is gevaarlijk.
Door ATi
Gelijk heb je... :oops:
Door ATi
Ow vergeten hier ff te melden :oops:

Dopjes roest is weer opgelost...

op naar Gosliga, voordat er nog meer gaten in vallen... PDT_crazy.gif PDT_crazy.gif

de buitenste twee dopjes (achter) waren er helemaal uitegerot! :shock:
Bijlagen
P6040002.JPG
P6040002.JPG (99.36 KiB) 965 keer bekeken
P6040001.JPG
P6040001.JPG (91.96 KiB) 965 keer bekeken
Door ATi
Zo gisteren de laatste remslangen vervangen...

deze zitten tussen de achterbrug en onderkant carrosorie, dit zijn korte slangen waarbij de uiteinden gelijk zijn
(binnenkantschroefdraad) deze zagen er nog wel goed uit, maar ik had ze ooit gekocht en kwam ze weer tegen, dus nu zijn alle remslangen vervangen in totaal 6 stuks... de linkerkant zat wat tegen, het schroefdraad zat muurvast, met een griptang kon ik het uiteindelijk los krijgen, daarna met een Eezibleed-systeem de boel ontlucht en dat werkt perfect! (remmen zijn nu weer ankers die je uitgooit) PDT_crazy.gif

@ Jacob, een goede vage (klinkt ook lekker zeg) kennis van mij bij een autoschade-bedrijf in delfzijl (nee niet janneke hoor) PDT_crazy.gif PDT_crazy.gif
Door jacobus
en nu gauw leeg die vr en naar leeuwarden :wink:
Door Madness
Gefeliciteerd Arie nog vele jaren :wink:
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 95