Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door SteefVR6
jacobus schreef:om eerlijk te zijn heb ik liever je vr6 arie

vind ik een stuk mooier :wink:
Bullshit, and you know it ;)
Bovenstaand is een van de mooiste generaties van de 911. Fantastisch mooie, pure, lijnen [-o<
Door tiennes vr6
nog zoon kicker 461.gif
Door tempel
tiennes vr6 schreef:nog zoon ***** 461.gif
Hoezo , ik vind die Porsches ook super , maar de prijzen van de onderdelen staan me niet aan . :mrgreen:
Door jacobus
SteefVR6 schreef:

Bovenstaand is een van de mooiste generaties van de 911. Fantastisch mooie, pure, lijnen [-o<
nope heb 2 vrienden met porsche ,s maar zou niet willen ruilen
Door SteefVR6
jacobus schreef:
SteefVR6 schreef:

nope heb 2 vrienden met porsche ,s maar zou niet willen ruilen
1:1 ruilen zou ik wel doen. Maar onderhoud, onderdelen etc. wordt je denk ik niet vrolijk van...
Door Fheem
SteefVR6 schreef:

dat is smaak he!
Vind je vr6 ook stukke beter hoor Arie!
Door Mario
michael@vr6 schreef:dan niet hoor :P
ik zet eerst die pijp er bij mij onder ff checken of alles goed is gemeten enzo :D als hij goed is kijk ik wel even of er animo voor is
Animo :mrgreen:
Door ATi
Ach een Porsche is een mooi auto voor later (als ik meer geld heb) maar zo zie je maar... ik ben ook blij met de VR6 hoor, nu is het wel bevestigd dat mijn kleur dus een porsche kleur is, dus dealer en oude eigenaar van mijn vr6 hebben dus gelijk... ik heb dus een oude kleur op mijn VR6 hahaha :mrgreen: (hadden ze zeker nog wat van staan) PDT_crazy.gif PDT_crazy.gif
Door ATi
Ik ben er een beetje klaar mee... Golf 3... :cry:

=P~

Spatschermen, Bodemplaat... ben geschroken van buurman Golf 3 GTi uit 95... (is niet best)

oke de winter heeft hij ermee gereden, bodemplaat is waarschijnlijk rot... :cry:

hoop van het weekend wat meer te kunnen vertellen plus foto's (als het weer goed is)
Door ATi
=D> #-o (wat heb ik nou weer gezegd... haha :wink: =D>
Door dess
het is niet best dat je al niet meer met je auto in de winter kan rijden
Door ATi
Idd... :mrgreen:

Zo schoot me nog wat te binnen... (intrieurfilterbak) die kan ook doorlekken... vandaar bodem nat geworden, en dat zomer en winterlang... tja dan kan het hard gaan...

in de zomer droogt het wel een beetje, maar in de winter... weet je het wel... ook klaagde hij al over vocht aan de binnenkant... (ramen die af en toe beslaan)
Door PaulusB
Ik heb bij mijn de afdichting met kit gedaan. Want dat duddelzijdig tape geval wat er bij zit helpt ook niet echt.
Door ATi
ja, Paulus dat moet ik maar eens ff goed bekijken... zal mij niks verbazen... kachhuis kan ook vol water zitten #-o en als het zo is gelijk schoonmaken en dichtkitten (intrieurfilterbak)
Door michael@vr6
eigenlijk hmoet vw een treug roep actie houden !!!!! :D alle wagens worden verzonken en opnieuw gespoten :D:D:D
Door jacobus
dat zie je bij mario wel ze hadden zelfs gaten in de bodem geboord om het water af te laten voeren phoe wat lag daar een water in

arie houdt moed jonge =D>
Door michael@vr6
ik denk dat ik van het weekend gewoon een loodgieter laat komen en regengoten en afvoeren laat leggen in de 6 :P
Door Madness
ATi schreef:=D> #-o (wat heb ik nou weer gezegd... haha :wink: =D>

We slepen je er wel door heen maatje :wink:

Geen haar op jouw hoofd die eraan moet denken om die mooie 6 weg te doen he [-o<
Al heb je niet zo veel haar meer :lol:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 95