Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door marcel
Zo zie je ze nergens meer echt top man
respect 👍
Door JUUL
Wat een nette wagen, in deze staat zijn ze echt zeldzaam.

Dat stuurtje heb ik ook best lang gehad, dit is de eerste keer dat ik een andere zie. Victor en ABT hebben er andere varianten van gemaakt maar precies hetzelfde stuur heb ik nog nooit gezien. Als het goed is moet er aan de binnenkant een VW logo zitten....kijk eens een keer voor de grap. Heb een vermoeden dat hij gewoon OEM is.

Afbeelding

Later zelfs een Colour-Concept airbag erin geknoept met een groene logo. Hij ligt erg lekker in de hand, hij is helaas met mijn oude Vento meegegaan. Die vind je haast nooit meer!
Door ATi
VwPsycho schreef:
05 apr 2017, 10:40
Wat een nette wagen, in deze staat zijn ze echt zeldzaam.

Dat stuurtje heb ik ook best lang gehad, dit is de eerste keer dat ik een andere zie. Victor en ABT hebben er andere varianten van gemaakt maar precies hetzelfde stuur heb ik nog nooit gezien. Als het goed is moet er aan de binnenkant een VW logo zitten....kijk eens een keer voor de grap. Heb een vermoeden dat hij gewoon OEM is.

Afbeelding

Oke! :D ik zal eens kijken, gezien de netheid en degelijkheid lijkt het mij wel een origineel stuurtje, maar je ziet ze ook niet veel vandaar dat ik twijfelde
Later zelfs een Colour-Concept airbag erin geknoept met een groene logo. Hij ligt erg lekker in de hand, hij is helaas met mijn oude Vento meegegaan. Die vind je haast nooit meer!
Door PaulusB
Haha oke had je aangeraden op het VW forum.

Verstuurd vanaf mijn Moto G Play met Tapatalk

• 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95