Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Gebruikersavatar
Door ATi
#264016
Dit zat er ook bij... :o

Rubbermetaalsteun 2x even uitzoeken of deze wel voor een VR6 geschikt zijn (denk het niet) :lol:
Bijlagen
PA230108.JPG
PA230108.JPG (1.63 MiB) 1501 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dess
#264022
arie is een big spender als het om zijn golfje gaat :lol:
Gebruikersavatar
Door ATi
#264024
Het moet toch glimmen niet? haha ja je ziet het ook elke dag... #-o
Gebruikersavatar
Door tempel
#264031
Subframe van een Corrado :lol: , als je zo door gaat hoef je straks alleen de kabelboom , de carrosserie en de ramen nog te vervangen. Interieur ziet er nog wel goed uit.

http://www.golf1onderdelen.com/car2.php
Laatst gewijzigd door tempel op 24 nov 2013, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Joerivr6
#264038
Subframe staat nu in de woonkamer met een glasplaat erop, dienende als bijzettafletje? :twisted: :twisted:
Gebruikersavatar
Door tempel
#264039
Joerivr6 schreef:Subframe staat nu in de woonkamer met een glasplaat erop, dienende als bijzettafletje? :twisted: :twisted:
Zou me niks verbazen, hij heeft al een motorkap als rugleuning aan zijn bank :lol:
Gebruikersavatar
Door Joerivr6
#264061
tja en van wie zou die dan zijn...... [-X

wel makkelijke stalling van je spullen :lol:
Gebruikersavatar
Door ATi
#264066
:lol:

Ach ja! maakt het uit... ik mis alleen weer een net VR6 blokje en versnellingsbakje voor in de kamer, maar dat komt wel weer... (ik zal koch ff bellen) :lol: #-o

Subframe ligt ingepakt boven in de kast, komt volgend jaar wel weer... :D leuk klusje... heb gelukkig al ervaring mee, als ik snel ben zit ie er met een 2 uur weer onder (het subframe) je hebt een brug nodig en een motor takel, de motor takel bevestig ik aan de achterkant van de motor (hijsogen) en je tilt de motor aan de achterkant op, en je kan het subframe verwijderen (als de achterste motorsteunen los zijn van de motor en bak) dan heb je alleen nog het stuurhuis, en deze zit met 4 boutjes vast... hij blijft verder wel hangen aan de kruiskoppeling die naar binnen gaat naar het stuur
Gebruikersavatar
Door ATi
#264067
Leuk item via classic-parts :lol:

aangezien ik die van mij per ongeluk heb gesloopt met die versnellingsbak wissel #-o

kosten 5 euro, bij de dealer niet meer leverbaar #-o
Bijlagen
357 971 899 G (houder).JPG
357 971 899 G
357 971 899 G (houder).JPG (1.36 MiB) 1178 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door klamath
#264068
ATi schreef::lol:

Ach ja! maakt het uit... ik mis alleen weer een net VR6 blokje en versnellingsbakje voor in de kamer, maar dat komt wel weer... (ik zal koch ff bellen) :lol: #-o

Subframe ligt ingepakt boven in de kast, komt volgend jaar wel weer... :D leuk klusje... heb gelukkig al ervaring mee, als ik snel ben zit ie er met een 2 uur weer onder (het subframe) je hebt een brug nodig en een motor takel, de motor takel bevestig ik aan de achterkant van de motor (hijsogen) en je tilt de motor aan de achterkant op, en je kan het subframe verwijderen (als de achterste motorsteunen los zijn van de motor en bak) dan heb je alleen nog het stuurhuis, en deze zit met 4 boutjes vast... hij blijft verder wel hangen aan de kruiskoppeling die naar binnen gaat naar het stuur
Motortakel of zo'n balk die je over de motorruimte heen zet. is in dat geval nog een eind makkelijker ook gezien je dan niet de poten van de motortakel in de weg hebt staan onder de auto.
(heb wel zo'n balk hier staan. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Door ATi
#264069
Kijk tim,

Zo heb ik het gedaan met die bakwissel...

takel voor de motor en motor-support (balk) voor de versnellingsbak te laten zakken en te tillen... =P~
Bijlagen
PA090086.JPG
PA090086.JPG (1.56 MiB) 1166 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door ATi
#264086
Even een ketting revisie gedaan voor een klant... was ook wel nodig... :lol:

Gedaan:

Nieuwe Kettingset/geleiders
Nieuwe O-ringen waterpomp en thermostaathuis
Nieuwe Klepstoters
Nieuwe Carterpanpakking (moet nog)
Nieuwe Oliepomp (moet nog)
Nieuwe vliegwielbouten (moet nog)
Bijlagen
PA290151.JPG
Timing nokkenassen
PA290151.JPG (1.36 MiB) 863 keer bekeken
PA290122.JPG
Zo begonnen
PA290122.JPG (1.45 MiB) 951 keer bekeken
PA290125.JPG
Lekkende keerring???
PA290125.JPG (1.55 MiB) 951 keer bekeken
PA290128.JPG
Hmmmm Spanner beetje scheef??
PA290128.JPG (1.44 MiB) 951 keer bekeken
PA290129.JPG
Overzicht...
PA290129.JPG (1.53 MiB) 951 keer bekeken
PA290130.JPG
Overzicht...
PA290130.JPG (1.57 MiB) 951 keer bekeken
PA290131.JPG
PA290131.JPG (1.43 MiB) 951 keer bekeken
PA290133.JPG
Nieuwe keerring in onderste distributiekap
PA290133.JPG (1.44 MiB) 951 keer bekeken
PA290135.JPG
Perfecte spanner - popnagel (zal wel in het carter liggen)
PA290135.JPG (1.45 MiB) 951 keer bekeken
PA290136.JPG
Alles schoon en leeg
PA290136.JPG (1.62 MiB) 951 keer bekeken
PA290139.JPG
Nieuwe klepstoters geplaatst
PA290139.JPG (1.43 MiB) 951 keer bekeken
PA290141.JPG
Nieuwe kettingen/geleiders set
PA290141.JPG (1.44 MiB) 951 keer bekeken
PA290142.JPG
PA290142.JPG (1.54 MiB) 951 keer bekeken
PA290143.JPG
Alles nieuw!
PA290143.JPG (1.48 MiB) 951 keer bekeken
PA290147.JPG
Timing!
PA290147.JPG (1.46 MiB) 951 keer bekeken
PA290149.JPG
Controle Timing!
PA290149.JPG (1.46 MiB) 951 keer bekeken
PA290150.JPG
Check!
PA290150.JPG (1.49 MiB) 951 keer bekeken
PA290156.JPG
Check!
PA290156.JPG (1.43 MiB) 951 keer bekeken
PA290159.JPG
Oude waterpomp
PA290159.JPG (1.46 MiB) 951 keer bekeken
PA290160.JPG
Nieuwe waterpomp!
PA290160.JPG (1.44 MiB) 951 keer bekeken
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 95