Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door klamath
Is toch duiderlijk wat er gaat gebeuren,... nu is die traag onderin. "VTec kicked in yo" :lol:
Door ATi
Ze zijn verstelbaar tim! ik heb het zelf gezien... PDT_crazy.gif PDT_crazy.gif PDT_crazy.gif PDT_crazy.gif PDT_crazy.gif PDT_crazy.gif
Door klamath
Uitlaatgeluid is iets meer omdat de kleppen sneller openen en sluiten. Verschil is heel duidelijk hoorbaar als je bijv 268 graden nokkenassen hebt.

Vind persoonlijk de A&M nokkenassen mooi klinken. klinkt net wat agressiever als met de B&N
Door ATi
Klopt, dat is de juiste omschrijving... moet ik je toch nog ergens gelijk in geven... :wink: :lol:
Door ATi
klamath schreef:Hoeveel km hebben die A&M nokkenassen gelopen? die zien er ook nog vrij nieuw uit.
ik denk wel rond de 200.000 Km, maar ik heb ze met Thinner schoongemaakt :lol: daarom zien ze er ook mooi schoon uit =P~
Door ATi
tempel schreef:Mooi werk, Arie, ben benieuwd naar het effect van deze modificatie. In elk geval 5pk er bij :lol:
Merk er niet veel van Tempel, ik snap jou beleving wel, met de huidige nokken... :lol:
Door klamath
Hoezo, wil je me anders geen gelijk geven? :lol:

Maar met die nokkenassen bedoelde ik meer dat deze nog zo matt zijn over een groot deel van het oppervlak van de nokken. niet volledig hoogglans gepolijst door 200000km te hebben lopen glijden over klepstoters. Had niet verwacht dat die nokkenassen al zoveel gelopen hebben.
Door ATi
Ik laat straks jullie nog wat zien! kwam ik vandaag achter!

ongeveer 200.000 Km... dat is niet helemaal zeker... #-o
Door ATi
Wat zien jullie hier? :lol:

oke een vulopening voor de olie, maar kijk eens goed naar dat streepje op de nokkenas... dat komt exact overeen met dat streepje in het kleppendeksel :lol:

blijkt maar weer dat de laatste type's veel meer merktekens hebben, om ook te kijken zonder de boel los te halen, of alles wel redelijk op tijd staat :idea:
Bijlagen
P7240647.JPG
P7240647.JPG (1.6 MiB) 3013 keer bekeken
P7240653.JPG
P7240653.JPG (1.58 MiB) 3013 keer bekeken
Door tempel
Maar het geluid is wel anders, vindt de beleving anders. Ik kom binnenkort wel even keuren :wink:
Door clown25
denk dat ik hem binnekort maar eens weer goed moet testen vanaf 1 tot aan de 5 toeren laten vreten
Door tempel
clown25 schreef:denk dat ik hem binnekort maar eens weer goed moet testen vanaf 1 tot aan de 5 toeren laten vreten
Lijkt me wel een goed idee, Arie heeft niks meer te doen aan zijn auto 8)
Door dess
jazeker 5 pk erbij bovenin de toeren,en niet meer vooruit te branden bij de stoplichten :lol:
Door ATi
Jazeker! ik ben er wel blij mee! geeft net dat puntje op i zeg maar... en dess ik zal je nog eens helpen... foto's maken voor en na? :lol:
Door klamath
dess schreef:jazeker 5 pk erbij bovenin de toeren,en niet meer vooruit te branden bij de stoplichten :lol:
Dat heeft niks met de nokkenassen te maken, gewoon de verkeerde inlaat er op. :lol:
Door ATi
Tis echt merkbaar! je wordt gewoon in die stoele gedrukt... ik heb nu alvast een nieuwe stoelvulling besteld... :mrgreen:
Door tempel
ATi schreef:Tis echt merkbaar! je wordt gewoon in die stoele gedrukt... ik heb nu alvast een nieuwe stoelvulling besteld... :mrgreen:
Dat was in de Golf van Ray :lol:
Door ATi
Hahaha ik zal die 2,9 nokken maar snel verkopen... ze staan al op ebay... :lol:
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 95