Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door ATi
Morgen APK... :o

KAT vervanger even vervangen voor echte KAT... deze had ik nieuw liggen #-o
Bijlagen
P6100450.JPG
P6100450.JPG (1.5 MiB) 1304 keer bekeken
Door johnVW
Hahha. Man man man. Je lijkt af en toe wel het onderdelen huis ahhaha. Alleen bij jou is het in betere staat !! Haha

Ziet er weer fris en fruitig uit!
Door johnVW
Is er iets wat jij niet op de plank heb liggen. Hhahaha. Ben je vast sneller klaar
Door ATi
Ding is NIEUW, destijds gekocht bij een compleet uitlaatsysteem ter waarde van een nieuwe kat, maar deze katje zou verkocht worden, nou dus niet meer... wordt nu alleen gebruikt voor APK... dus gaat langer mee als ons vrees ik.. haha
Door ATi
Hier was het wachten op:

http://www.celtemp-services.nl/mk3-vr6- ... -2122.html

en dat duurt nog wel een week, ik ga niet zo lang wachten... want ik wil weten wat er nog achter de APK weg komt... vandaar dat ik deze kat moet misbruiken :lol:

met dank aan Dess die een gebruikte heeft liggen die ik mocht gebruiken, maar goed aangezien deze nieuwe katalysator ook verkocht zou worden, en nu niet meer doorgaat... ja jongens en meisjes het zijn slechte tijden voor de VR6... helaas iedereen heeft last van het rutte syndroom :lol: #-o
Door johnVW
Whahah idd

Ja ik laat hem lekker zitten. Die koppeling van mij zit toch naast de motor. Kom je lkkr kut bij haha
Haal wel de pannenkoek weg. En heb al een remus Spagettie spruitstuk helpt naar mijn idee ook geen fluit. Dus die laat ik ook oem
Door johnVW
ATi schreef:Hier was het wachten op:

http://www.celtemp-services.nl/mk3-vr6- ... -2122.html

en dat duurt nog wel een week, ik ga niet zo lang wachten... want ik wil weten wat er nog achter de APK weg komt... vandaar dat ik deze kat moet misbruiken :lol:

met dank aan Dess die een gebruikte heeft liggen die ik mocht gebruiken, maar goed aangezien deze nieuwe katalysator ook verkocht zou worden, en nu niet meer doorgaat... ja jongens en meisjes het zijn slechte tijden voor de VR6... helaas iedereen heeft last van het rutte syndroom :lol: #-o

Dat is wel een knap ding! :D
Door ATi
Die komt er ook onder! het is een 200 cells! en de standaard (OEM) katje heeft 600 cells
Door johnVW
Ff leer moment :). Hoe moet ik dat zien met de cells ?
Door ATi
Betere Floooooow + meer geluid en mini pk's haha
Door ATi
APK goedkeur, lol! was wel lachen... ze rijden hem naar binnen, lopen een aantal punten na, en zien de bodem (remleidingen en uitlaat en nieuwe kat) doen CO meting en melden hem af. ik stond binnen 10 min weer buiten... :lol:

ik kreeg de complimenten! =D>
Door klamath
Had ik vorig jaar bij 't RDW ook voor het omkeuren. Is altijd wel leuk.
maar, binnenkort dus maar een race kat? Ben benieuwt hoe zo'n ding klinkt.
De kat vervanger bevalt me op zich prima, alleen zit er onderom zo'n kever-geluid in. (geknetter wil ik het nog niet noemen, maar je hoort duidelijk de uitlaatgassen door de katvervanger heen gaan. )
Zit zelf ook aan zo'n 200 cells kat te denken.. of zo'n kat vervangende demper. (gezien ik hem voor de apk niet nodig zou hebben.
Door ATi
Katje :-$ gaat er weer onderweg... staat alweer op de krikke haha

klinkt nu helemaal als een stille stofzuiger... :o
Door ATi
@Tim,

dat wat jij omschrijft heb ik ook, maar tempel heeft mij een keer voorbij horen blazen... en het geluid was wel goedgekeurd door hem... ik dacht altijd een knetter/diarree geluid haha maar dat valt wel mee... het geluid is meer scherp te noemen... met kat klinkt die beheerst...

volgens 42 draft design zou het met een 200 cels er tussenin zitten kwa geluid

bij Carfit vertelde ze exact hetzelfde... ze vonden ook dat de VR6 een motor is met een appart geluid, en je hoort ze ook van verre komen...
Door klamath
tempel schreef:Die kat heb je al gehoord, heb ik er onder :roll:

Heb ik dus niet gehoord. :roll: Jullie stonden ineens voor de deur, en de auto ver weg geparkeerd met de uitlaat de verkeerde kant op wijzend. :lol: Is te stil dat ding van je. :P

Ik denk dat ik dan voor zo'n demper ga. Maar eerst een keertje met katvervanger naar de APK. (gezien 't een '90-er is zou dat tochgoed moeten gaan? ) Mocht dat niet goed zijn, wat dus eigenlijk niet zou mogen, laat ik er door EPS wel een weinig-cellen-kat onder zetten. mocht het wel goed zijn, word 't denk ik een demper.

Ik vind het geluid iig erg veel weg hebben van het uitlaatgeluid van een kever.
Door tempel
klamath schreef:
tempel schreef:Die kat heb je al gehoord, heb ik er onder :roll:
Ik vind het geluid iig erg veel weg hebben van het uitlaatgeluid van een kever.
Rare Kever :lol: Subaru Impreza maakt een kever geluid :lol:
Door klamath
Nee, dat geknetter/sputter in de uitlaat, niet de takt van de cilinder slagen oid, maar puur het geluid op zich.. #-o
Door johnVW
Relaxt man !! Had niks anders van je verwacht Arie haha
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 95