Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door ATi
Danke!

Was gisteren ook weer even bezig met de Golf 3 GTi van de buurman...

toch nog maar even de Tankopening losgemaakt (dikke rubber wat tussen de carrasorie en vulopening zit)
dat even goed schoongemaakt en schoongblazen, wat denk je?

ook roest, dat ook maar even behandeld...

zo blijven we bezig... #-o
Door Mad_Uwe
Ik dacht dat Lopez met name verantwoordelijk was voor de kwaliteitsdrama's zo rond 1996 - 2000 (Passat en Golf 4) . Net na z'n periode dat ie het restant van wat Opel nog over had aan reputatie door de wc had getrokken. En dan worden die gasten nog dik betaald ook EN die bedrijven leren er ook nog niet van :shock: Ik wil hem toch hartelijk bedanken want dankzij deze man rij ik nu BMW :mrgreen: Wat een rammelbak was die Golf 4 van m'n pa, ik had gegeten en gedronken en toen er een vervanger gezocht werd voor de Golf 3 TDI heb ik erg weinig bij VW gekeken :roll:

Maar je bent het weekend weer doorgekomen Arie :mrgreen: Heb je het spatbord in kleur kunnen kopen??
Door Madness
Hey Arie goed bezig geweest kerel ben je mooi van het roest af :wink:
Door dess
neem je spul maar mee arie,kun je bij de minimeet meteen mijn 6 ff aanpakken
Door Madness
En de mijne :lol:
Door dess
word een druk dagje voor je :mrgreen:
Door ATi
=D>

Haha, ja...

het volgende probleem heb ik alweer gevonden...

wordt vervolgd...

ik zeg Tankdop, en dan bevestiging tank massa draad naar carrosserie... zucht carrosserie :roll:

Beetje rommel/zand boven bij de tankhals...
Afbeelding

Massa draad van carrosserie naar tankopening...
Afbeelding
Door ATi
Mad_Uwe schreef: Maar je bent het weekend weer doorgekomen Arie :mrgreen: Heb je het spatbord in kleur kunnen kopen??
Ja! was geen enkel probleem, alleen wat duurder dan bij een spuiter om de hoek...
na veel gezeur en praten... totale kosten 275 euro, spatscherm 100 en de rest spuitwerk
uiteraad weer korting... op spatscherm > 30 %
Door tempel
Je pakt de zwakke punten 1 voor 1 aan , ziet er niet echt gezond uit :? Had ik eigenlijk niet verwacht .
Door dess
als ik dit zo zie,denk ik als ik weer een garage heb,dat ik de 6 ook maar eens helemaal uit mekaar moet trekken :oops:
Door jacobus
je blijft bezig he mos een bezig bijtje

in elk geval weet je nu dat je de 6 tenminste nog 5 jaar moet houden :mrgreen:
Door ATi
jacobus schreef:je blijft bezig he mos een bezig bijtje
Idd, we blijven bezig...

ik ga aankomende Zaterdag de tank eronder weg schroeven, heb al nieuwe schroeven en heb
van Valma een Roestomvormer (was vorheen novorox > novorox is overgenomen door valma)

ik ben erg benieuwd wat de schade is! als het alleen dat kleine plekje is heb ik weer geluk
maar het kan erger zijn...

ik neem gelijk de benzine filter en diverse klemmejes/schroefjes mee ter vervanging

we zullen zien!

wordt vervolgd :?
Door tempel
ATi schreef:Idd, we blijven bezig...
Mooi , zo'n Golf3 , het houd je van de straat :(
Door tiennes vr6
tempel schreef:
ATi schreef:Idd, we blijven bezig...
Mooi , zo'n Golf3 , het houd je van de straat :(

tja heb ook meetje aan het onderhoud gelegen van de auto he als de vorige er niets aan gedaan heeft!!

Gelukkig niet bij iedereen zo .maar je heb gelijk het blijft een golf 3 die zeker 13 ,14.15,16 jaar oud is hoor!!
Door tempel
Ik denk dat Ati en ik redelijk goed onderhouden auto's hebben , om dat zo te houden , moet je er onderhoud aan blijven plegen .Ik heb de afgelopen maanden mijn remklauwen ,blokken en schijven vervangen , andere velgen gekocht en laten poedercoaten , nieuwe banden er onder , remklauw links achter vervangen , dakraam rubber vervangen en vanmiddag zag ik dat het parafan rubber links gescheurd is , ook maar nieuwe voor besteld.

Nu moet ik mijn motorsteun bij de versnellingsbak nog vervangen (lekt) en moet er nog laswerk gebeuren bij de benzine vul opening . Ati heeft me bij de meeste dingen geholpen , vandaar mijn opmerking het houdt je van de straat. Onderhoud komt altijd met meerdere dingen tegelijk en soms ongelegen.
Door Northpole
het leven van een vr6 eigenaar die zelf aan z'n auto sleutelt bestaat alleen maar uit onderhoud... ik ben dagelijks bezig met mijn auto en nog steeds is ie niet af :mrgreen:
Door tiennes vr6
tja is maar waar je zin in heb he!!!
Door tempel
Northpole schreef:het leven van een vr6 eigenaar die zelf aan z'n auto sleutelt bestaat alleen maar uit onderhoud... ik ben dagelijks bezig met mijn auto en nog steeds is ie niet af :mrgreen:
Ik vind het nog steeds leuk , als de lol er af is , koop ik wel weer een andere , begint het hele feest weer van voor af aan . Toen ik deze vijf jaar geleden kocht , wilde ik er zelf niet meer aan sleutelen . Na twee reparaties bij een garage was ik genezen , niet tevreden en veel geld kwijt .
Door tiennes vr6
daarom heb ik me eigen monteur!!! =D> =D>

Niet duur =D>
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 95