Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door ATi
Het houd ons op de straat, met of zonder sneeuw :lol:
Door klamath
Denk dat je daar nog weer op terug komt. Bie m'n pa's en m'n moeders auto zat geen voordemper meer onder, is zo'n beetje het eerste wat we toen aangepakt hebben ivm teveel herrie. :mrgreen:
(M'n moeders auto had een originele uitlaat toen, die van m'n pa een Sebring freeflow. dus ja, die van m'n pa was een heel stuk erger. :lol: )
Door ATi
Tim,

Als ik zover ben, wil ik even een filmpje maken, ik wil het verschil wel eens horen, uiteraard is de rest gewoon orgineel... (middendemper en einddemper)

ach en heeft ook voordelen, hoor je me een keer aankomen :lol:
Door klamath
Heb je die filmpjes in een tunnel of onder een brug gemaakt oid? (klinkt zo hol. )
Wel mooi iig. Moet maar eens langs komen als dat barrel van mij weer rijdt, ben wel benieuwt wat een originele uitlaat doet zonder kat en vlammendover. :mrgreen:
Door ATi
Tim, is idd onder heeeel klein tunneltje... lol je kan er amper gas geven of je zit alweer op de kruising... :lol: (bijna fietser omver :lol: )
Door jon
hmm klinkt goed Arie
Door ATi
Er komen wel betere filmpjes, maar dan met een iPhone... haha (en iemand erbij) was nu alleen aan het kloten... #-o
Door clown25
Tempel die oren van jou zijn zo groot dat je wel iets moet kunnen horen

Mooi geluidtje is het zonder voorste demper
Door ATi
Haha,

dat moet nog! voordemper eronder weg, en dan nog een keer filmpje... en dan met voordemper er weer onder en weer filmpje... en dan kiezen wat ik wil... :lol:
Door gurby
Weet je wanneer een VR6 pas echt mooi gaat klinken?
Als onder het rijden 1 van je bougies eruit mieterd, dan loopt ie op 5 poten én met een gat in je cilinderkop. Ik kan je vertellen daar kan geen aangepaste uitlaat tegen op :-)
Door ATi
Hahaha, jah dat geloof ik best! :lol:
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 95