Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door bekir83
Arie, als je tijd hebt maak ff een filmpje,ben benieuwd hoe die nu klinkt zonder kat :mrgreen: =D>
Door ATi
Haha, jah ik zal er even om denken... lol maar ik had eigenlijk een filmpje van voor en na moeten hebben... #-o
Door tempel
clown25 schreef:Arie flimpt wel even dan rij ik wel hahah
Ik zit niet te wachten op een filmpje van een reuzenbaby op een driewieler :lol:
Op een passagiersstoel kom je hooguit in Arie's auto, als hij verstandig is.
En ik ken hem als een zeer verstandig iemand :lol: Dus dat filmen moet jij dan maar doen. :wink:
Door jacobus
Een zuignap aan de buitenkant met filmen dat is de veiligste optie :lol:
Door ATi
Haha, Poef... :lol:
Door tempel
clown25 schreef:er even rustig in rijden in die vr6 van arie
Nee!
Door ATi
Vandaag even aan een Audi A8 weer lopen te freaken (samen met clown25 ala dennie) :lol:

de uitlaat was lek... wat een ellende in vergelijk met een VR6

:wink:
Bijlagen
Audi A8 (lek uitlaat).jpg
Audi A8 (lek uitlaat).jpg (211.4 KiB) 678 keer bekeken
Delfzijl-20130105-00174.jpg
Delfzijl-20130105-00174.jpg (504.52 KiB) 678 keer bekeken
Groningen-20130104-00169.jpg
Groningen-20130104-00169.jpg (360.53 KiB) 678 keer bekeken
Door tempel
Vandaag even aan het touren geweest met Arie in de mosgroene, mooi geluid =D>
Echt, het apparaat rijdt als een nieuwe auto. Denk dat er weinig auto hier op het forum qua technische staat in de buurt komen, Bekir misschien.
Door tempel
jacobus schreef:Vind je het gek !!
Nee, eigenlijk niet, maar rijdt echt super. Maar ook de bak, besturing en remmerij.
Maar Arie is inderdaad een regelmatige vervanger van slijtage delen :lol:
Door ATi
Michiel, dank :oops: :oops: :oops:

Maare idd het is en blijft een goede auto! vergeet niet!!! dat toen ik hem kocht ik al geluk had!!! :D zijn vorige baas was ook een goede monteur, en nu met baby blok erin is het een gezond beestje... :lol:
Door jacobus
Dan zou ik als ik jou was een je vr6 laten taxeren Arie.
Door klamath
jacobus schreef:Dan zou ik als ik jou was een je vr6 laten taxeren Arie.
Strak plan... moet ik bij mijne ook nog laten doen. :? Kent iemand een goede die zich een beetje met VR6 blokken uit kent? Heb bij mijne geen dokumentatie over de km stnd oid. (denk dat Arie dat ook niet heeft.) dus moet al een taxateur hebben die iig weet dat het in dit geval om een fris blok zou gaan.
Door tempel
Het apparaat van Arie is 2 jaar geleden getaxeerd, moet komende zomer dus opnieuw.
Maar taxateur kan niet in motor kijken, en je zult toch aan moeten tonen dat het blok weinig of geen kilometers heeft. Taxatie sowieso doen, krijg je nog iets van het geïnvesteerde geld terug als het ding total-loss raakt buiten jouw schuld.
Door ATi
Klopt, idd wat michiel zegt, die van mij is al getaxeerd, dit was op: 26 mei 2011

Bedrag was: € 6.250,-

gedaan door: Jonker Wesdorp B.V.

een echte aanrader...

bij meerdere objecten op een plek ook een korting... (meeting) haha
Door klamath
Nou Arie, moeten we er samen eens langs gaan. :)
Die VSR, 6-bak en nieuw gespoten karosserie delen zouden toch een positieven invloed op de waarde hebben. :lol:

Maar ik neem aan dat jij bij je motor ook niet aan kunt tonen dat die weinig gelopen heeft? (als in, dokumentatie bedoel ik dan uiteraard.)
Heb bij mijne een aankoop bewijs, maar niks met een km stand oid. dus kan bij mijne niks aantonen. :(
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 95