Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door dess
ATi schreef:Vandaag 175 Km gereden, nog steeds niet echt te zien dat het oliepeil gedaalt is...
tja logisch als je maar maximaal 50 km per uur in de vierde versnelling rijdt :lol:
Door ATi
Haha, vandaag (moest nog 400 Km) het totaal gereden van 1000 Km, (dus weer olie verversen) Oliepeil was nog steeds op nivo, dus nog geen oliebootje... vandaag ook weer nieuw filter en nieuwe olie erin...
Door dess
jahhhhhh blaffe met die motor
Door ATi
Komt goed ome hans... lol :lol: :mrgreen: PDT_ura1.gif
Door clown25
Ik ga er een dagje in rijde. Kijke. Of hij het overleeft hans
Door tempel
clown25 schreef:Ik ga er een dagje in rijde. Kijke. Of hij het overleeft hans
Gaat niet lukken, Dennie ,of je moet de sleutels stelen.
Door Jochem
olie en filter gechecked op slijpsel? hoort wat in te zitten ivm inrijden. maar niet te veel...
Door ATi
Jochem, klopt er zaten wat vreemde deeltjes in... :lol: (slijpsel) :wink:
Door ATi
Weer wat leuks erbij...

:lol:

aangezien mijn katalysator al een 260.000 Km oud is, zal die door al die olie verbranding wel eerdaags de geest gaan geven, tempel heeft het al mee mogen maken, zo van het ene jaar op het andere jaar (bij de apk) helemaal naar zijn mallemoer... #-o

ik dacht dan maar alvast even zoeken... en wat kom ik weer tegen... :x

compleet systeem, voor een leuke prijs weten te scoren... het ging mij met name om het oudere uitlaatsysteem (kat en downpipe gescheiden/demontabel) mijn systeem heeft namelijk de downpipe en kat aan elkaar zitten... :x

dus ik heb gelijk een nieuwe katalysator en alle delen erbij, voor de prijs voor een nieuwe katalysator...
Bijlagen
PC220159.JPG
PC220159.JPG (1.48 MiB) 664 keer bekeken
Door klamath
mooie uitlaat, vind alleen die originele eindpijpjes 3x niks.
Door PaulusB
Mooie update Arie is er nog wat RVS aan of blinkt het gewoon goed.

Verstuurd van mijn GT-P5100 met Tapatalk
Door ATi
Paul, het is gewoon nieuw, en het stond op MP te koop... ik denk nu of nooit, wilde graag met de tijd zonder kat rijden en ik heb een goede kat voor de apk...

dit is de ultieme set daarvoor, uiteraard is mijn huidige uitlaat nog goed, dus ik zie het tevens als reserve-set
Door ATi
klamath schreef:mooie uitlaat, vind alleen die originele eindpijpjes 3x niks.
Ben ik met je eens, maar gezien de oudijzer prijs... ach kon er wel bij... ik ben net zoals ik al eerder had aangegeven benieuwd naar het geluid zonder katalysator...
maar de hoofdreden! is omdat ik een nieuwe katalysator nodig heb! de rest is mooi bijzaak

we gaan het wel mee maken...
Door tempel
Zit hier de aansluiting voor koeling downpipe op? Zo langzamerhand ben jij wel erg gelukkig in het scoren van mooie dingen. Ik zoek nog een ABV blok met 0 km :mrgreen:
Door ATi
Haha, jah idd... gaat lekker hier... nee er zit geen aansluting > koeling voor downpipe op... anders had ik niet gekocht...
Door klamath
wat is er nu weer mis met de koeling op de downpipe?! Word de motrruimte lekker vol van. :mrgreen: (heb zelf nog zo'n spruitstuk met die koeling op reserve liggen, haha. )

Wil zelf ook een 200 cellen kat oid onde rmijn auto zetten.
Zou als het goed is zelfs zonder kat door de keuring moeten komen, gezien het een '90-er is nu, maar dat weet ik niet zeker. Ik wil steekvlammen uit de pijp kunnen schieten! :(
Door ATi
hahah, idd vlammen, oftwel blaffen met die motor... :lol:
Door dess
tempel schreef:Zit hier de aansluiting voor koeling downpipe op? Zo langzamerhand ben jij wel erg gelukkig in het scoren van mooie dingen. Ik zoek nog een ABV blok met 0 km :mrgreen:
angel vr6 heeft 1 liggen met 60.000 op de teller :D
Door ATi
Gisterenavond even de Downpipe en katalysator vervanger en voordemper behandeld met hittebestendigde lak van Motip... ik dacht alles grijs lijkt ook zo wat, dus de downpipe heeft bovenste stukken zwart en onder grijs... :lol:

als het meezit a.s. vrijdag die zooi er ff onder, zal mij benieuwen naar het geluid, want nu is de 6 wel heel erg stil... :o
Bijlagen
P1020174.JPG
P1020174.JPG (1.57 MiB) 535 keer bekeken
P1020176.JPG
P1020176.JPG (1.49 MiB) 535 keer bekeken
Door ATi
Hier het bewijs bye the way... dat de motor goed is... :lol:

had ik gisteren ook even gecheckt :lol:

Km stand nu met babyblok = 1700 Km... :wink:
Bijlagen
P1020177.JPG
P1020177.JPG (1.35 MiB) 524 keer bekeken