Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door ATi
Haha jah idd! lol :lol:
Door ATi
Net even weer de olie gecontroleerd, het staat nog steeds op bijna :wink: dezelfde stand zoals we hem daar in apingedam hebben afgevuld! :shock: (das niet goed) #-o :mrgreen:
Door bekir83
geweldig man, lekker rustig inrijden Arie :mrgreen:
Met beleid inrijden :wink:
Door ATi
Jah dat komt wel goed, en anders hebben we dennie nog, die haalt de bramen er wel af... :lol: :mrgreen:

Nu nog een uitdaging, ik moet de filter/droger van de airco nog vervangen, ik krijg dat potje niet los, ik bedoel ik krijg een slang met puntstuk niet los gedraait uit dat filter, zit muurvast, dus ik denk dat ik wat grover te werk moet gaan, en dus die slang ook moet vervangen, mischien dat ik de condensor dan ook gelijk maar mee pak... bumper is er zo weer af, en dan kan je zo die hele handel in een keer vervangen, en dan weer laten vullen... en dan is de airco ook weer klaar...

heeft nu geen haast, want buiten hebben we nu al een airco... :lol:
Door clown25
Alles arie een 2000 kilometer heeft gereden zo ik hem ff schoon branden

Haha zaterdag arie ze ouwe blok uit elkaar halen
Door tempel
Had jij niet beter een week met dat ouwe blok kunnen rijden, Dennie? :mrgreen:
Door ATi
Haha is een optie, als dennie hem dan wel schoon kan krijgen, dan heeft ie alsnog gelijk, dus dan rustig in buurman zijn syncro stappen, wordt ie ook nog wat sneller... haha
Door clown25
tempel schreef:Had jij niet beter een week met dat ouwe blok kunnen rijden, Dennie? :mrgreen:

Hang arie zijn motor er zo in geen probleem

Haha de randen zijn er zo af

Die syncro moet ik maar een dagje lenen kijken of die wel wat is
Door ATi
Kan nu nog? zit nu nog inelkaar... haha :lol: maar dan hebben we a.s. zaterdag weer druk, en ik ben toch wel benieuwd wat er nu aan mijn oude Opa blok mankeert... :lol:
Door clown25
Hahahaha kunnen wel doe. Zo hard werke. Is het niet

Gewoon slopen hahah
Door dess
ATi schreef:Kan nu nog? zit nu nog inelkaar... haha :lol: maar dan hebben we a.s. zaterdag weer druk, en ik ben toch wel benieuwd wat er nu aan mijn oude Opa blok mankeert... :lol:
en niet even bij ome hans langs komen? [-X zal je nog eens een gouden tip geven :lol:
Door ATi
:oops: :oops: :oops:

Jah hans, dankzij jou heb ik dit baby blokje... =D>

en nu de aftiteling:

Met dank aan:

Hans, Dennie, en Ome arie :lol:
Door ATi
Jah doe maar slotje... einde film... baby blok is weer in winter slaap... :lol: met dit pokke weer ga ik er niet mee weg... :x

kan ik weer verder met remklauwen van een andere VR6... :lol:
Door ATi
Is goed! haha lol :lol: :wink:
Door clown25
jacobus zeker snel langs komen hahah

baby blokje kan zaterdag rijden word weer droog
Door ATi
a.s. Zaterdag oude opa plofjes blok uitelkaar, kan nu al niet wachten... ben erg benieuwd wat daar nu mee mis is... of niet? haha #-o :lol:
Door jacobus
Ik verwacht een uitgebreide uitleg van het opa blok :lol:
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 95