Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door jacobus
@ tiennes heb jij meteen ook je lijsten laten omslaan en dicht lassen ??

dat heb ik bij die grijze vr6 gezien op de meet maar dat was even puik gedaan zeg

Afbeelding
deze dus
Door tiennes vr6
wat betekend puik :oops:
rotterdam he :wink: maar als ik zo kijk staat hij hellemaal open kan niet goed zijn!!!!
mijn dorpels zijn nog standaard maar wel verkeerd opgekrikt dus deuuuuuuukkje #-o ik niet de vorige eigenaar!
Ik hep heel de klep laten doen deurstijlenen alle wielkastlijsten/randen stukje achterbumper =D> =D>
Afbeelding

Hefffe inzoemen bij mij zijn ze dicht hoor!! :shock:
Laatst gewijzigd door tiennes vr6 op 29 jun 2009, 17:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Door jacobus
puik is netjes gedaan zoon :wink:

ik bedoelde idd je wielkasten daar blijft ook altijd veel rommel achter zitten ( in dat randje )
Door tiennes vr6
tja toen ik hem kreeg zag hij er niet uit!!alle wielkasten randen naar de kloote (ROEST) ben hem 4 dagen kwijt geweest maar dan hebbie wat :lol:
Jullie hebben nog van die lijsten er om heen dat scheelt ook weer!!!
Door jacobus
je wilt niet weten hoeveel rommel daar achter blijft zitten bij mij gaan ze er af
en laat ze mooi omlassen veel beter
Door tiennes vr6
ja dat zal best ik had die gti wel met die dingen net als jou maar had nergens last van toen!
maar nu vr6 higline ruels =D> :lol:
Door ATi
@Tiennes

dus die van jou was er ook erg aan toe?

dus roest en dergelijke?

dus jou VR6 is gedeeltelijk gelast/overgespoten?

hoe dan ook, ziet er goed uit! :wink:
Door dess
jacobus schreef:je wilt niet weten hoeveel rommel daar achter blijft zitten bij mij gaan ze er af
oe oe ikke ook?
Door ThomasVR6
Niet weghalen zie je ook nie wat erachter zit lollol.gif :roll: :mrgreen:
Door Madness
dessener schreef:
jacobus schreef:je wilt niet weten hoeveel rommel daar achter blijft zitten bij mij gaan ze er af
oe oe ikke ook?
Hans, Jelmer kan ze omrollen kost meen ik 25 euro per kast meestal kan dit zonder opnieuw te spuiten :wink:
Door tiennes vr6
Madness schreef:
dessener schreef:
oe oe ikke ook?
Hans, Jelmer kan ze omrollen kost meen ik 25 euro per kast meestal kan dit zonder opnieuw te spuiten :wink:

Hoef niet als je het bij de goede mensen laat doen j@r cardesign ridderkerk velgen zaak zeer bekend hoef je niet over te spuiten ik iedergeval niet en meerdere mensen ook niet!!!
ATI: ja die van mij was ook een meetje een ramp :lol:
Maar nu staat hij er strak bij!!! =D> En veel bekijks :mrgreen: nette wagen nu marktplaats te koop :lol:
Door Madness
Ligt er een beetje aan tiennes hoever je kasten gelijk laat uitrollen geen plamuur/roest dat soort dingen :wink:
Door tiennes vr6
oke dat is ook weer zo ja blijft spannend :mrgreen:
Door dess
Madness schreef:
dessener schreef:
oe oe ikke ook?

bedankt voor de tip
Door jacobus
nemen we daar ook even een abbonementje op krijgen we weer speeltjes PDT_poz.gif

maar ik heb nu 17 ers maar moet ik dan mn kasten uitrollen als ik mn kappen verwijder
Door jacobus
dessener schreef:
oe oe ikke ook?
lollol.gif
Door tiennes vr6
wat je zelf wil maar volgens mij niet jacobpie als je maar niet al te laag gaat met je schroefset jongen!!

Tja en ik weet niet hoe het er veder er onder uit ziet he. Als je moet spuiten zou ik het gelijk maar mee pakken!
Door jacobus
ja ik weet ook niet hoe laag ik dan kan, hij is 7 cm gezakt ( shroefset )

en zekers laat ik hem spuiten dus dat laat ik zowie zo aan pakken
maar is het nu ook nodig dan ( rollen ) want het lijkt wel mooier natuurlijk
Door ATi
Zo van het weekend ook weer even bezig geweest...
(met de geweldige carrasorie van de Golf 3) =P~

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf

Helaas bleek dit type (Golf 3) niet zo'n succesnummer vanwege de roestvorming, wat bij zijn voorganger (Golf II) vrijwel niet voorkwam. Een en ander was mede het gevolg van kostenbesparingen (ingeleid door productie- en inkoopdirecteur Ignacio Lopez, die hiervoor bij General Motors aanzienlijke kostenbesparingen maar ook aanzienlijke kwaliteitsvermindering teweegbracht) en deed ernstig afbreuk aan de geroemde Deutsche Grūndlichkeit. :roll:

Spatscherm vervangen.

Oude Spatscherm verwijdert
Afbeelding
Hier zie je goed dat hij achter het kunstofgedeelte blaasjes heeft (roest
Afbeelding
Hier aan de binnenkant goed te zien dat hij al ver heen was (echt krokant)
Afbeelding
Nieuw spatscherm (LM6V Mosgroen Metallic)
Afbeelding
De plek behandeld die al een beetje was aangetast door het oude spatscherm
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ATi op 06 jul 2009, 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 95