Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door bekir83
vind het echt super Arie, net als die toen de fabriek uit kwam. hagel nieuw jaloers :mrgreen:
Heel veel plezier en wees alsjeblieft er zuinig op. =D>
Door tempel
2.9, opboren dat ding :lol: Mooi blokje Arie, het is je gegund. Zit wel 1 nadeel aan.
Mark Kruize weet straks niet meer wie jij bent.
Door clown25
tempel schreef:2.9, opboren dat ding :lol: Mooi blokje Arie, het is je gegund. Zit wel 1 nadeel aan.

Proef hier toch een beetje jaloers heid van tempel
Door tempel
clown25 schreef:
tempel schreef:2.9, opboren dat ding :lol: Mooi blokje Arie, het is je gegund. Zit wel 1 nadeel aan.

Proef hier toch een beetje jaloers heid van tempel
Arie weet wel beter :roll:
Door ATi
Vandaag niet veel gedaan... maar wel iets... :lol: roest voorkant is helemaal weg, zit nu in de zinkspray en daarop weer zwarte lak...

ook zit de bracket voor de dynamo, aircopomp en stuurbekrachting er weer op :mrgreen:
Bijlagen
PB110023.JPG
PB110023.JPG (1.24 MiB) 316 keer bekeken
PB110024.JPG
PB110024.JPG (1.58 MiB) 316 keer bekeken
Door klamath
Ik weet nog wel een mooie gasklep te liggen die mooi bij dit blok past.. :lol:
Door ATi
Toch nog eventjes (halve) ketting revisie... :lol:
Bijlagen
PB110035.JPG
PB110035.JPG (1.34 MiB) 293 keer bekeken
PB110033.JPG
Test fase
PB110033.JPG (1.37 MiB) 293 keer bekeken
PB110034.JPG
PB110034.JPG (1.43 MiB) 293 keer bekeken
PB110029.JPG
PB110029.JPG (1.46 MiB) 293 keer bekeken
PB110026.JPG
PB110026.JPG (1.43 MiB) 293 keer bekeken
Door peanutsNL
Toch te bizar eigenlijk.. Ketting revisie op een nieuw blok hahah
Door ATi
Ja, idd het is een tegenstrijdig gevoel... maar ik heb toch liever een duplex bovenin draaien, en ik moest wel i.v.m. nokkenassensor, deze is wezenlijk anders dan de oudere type VR6-jes...
Door ATi
En zie die geleider! de oude heeft GEEN metalen bus, de nieuwe type wel! ook weer zo'n modificatie van vw...
Door klamath
ATi schreef:Ja, idd het is een tegenstrijdig gevoel... maar ik heb toch liever een duplex bovenin draaien, en ik moest wel i.v.m. nokkenassensor, deze is wezenlijk anders dan de oudere type VR6-jes...

waarschijnlijk? zeker weten. :mrgreen: de stekker aansluiting staat zelfs de andere kant op t.o.v. het boutgat waarmee die vast zit.
Door peanutsNL
klamath schreef:
ATi schreef:Ja, idd het is een tegenstrijdig gevoel... maar ik heb toch liever een duplex bovenin draaien, en ik moest wel i.v.m. nokkenassensor, deze is wezenlijk anders dan de oudere type VR6-jes...

waarschijnlijk? zeker weten. :mrgreen: de stekker aansluiting staat zelfs de andere kant op t.o.v. het boutgat waarmee die vast zit.
Nee Wezenlijk... Dat is duidelijk zeg maar.. Zijn wat analfabeten voorbij gekomen, maar Arie houdt al een tijdje vol :)
Door ATi
Pff straks 8 jaar, en nu voor het eerst met een nieuw blok, zal mij echt benieuwen! hoe dit gaat aflopen en of mooi rond gaat lopen (het blokje dan) eindelijk af van die fucking hell 6e cilinder die iedere keer zwart wordt, oftwel aan de olie verslaafd is :lol:
Door dess
ATi schreef:Pff straks 8 jaar, en nu voor het eerst met een nieuw blok, zal mij echt benieuwen! hoe dit gaat aflopen en of mooi rond gaat lopen (het blokje dan) eindelijk af van die fucking hell 6e cilinder die iedere keer zwart wordt, oftwel aan de olie verslaafd is :lol:
straks 5 kilometer rijden en danpoef :lol:
Door klamath
dessener schreef: straks 5 kilometer rijden en danpoef :lol:

oh, pff. daar was ik toen ook als de dood voor. Viel gelukkig allemaal nog wel mee. gewoon met nieuwe olie beginnen, kan er eigenlijk niet veel mis gaan. :mrgreen:

@Arie, neem aan dat je m'n OBD2 shite nu niet meer over wilt nemen?
Door tempel
clown25 schreef:onder blok van arie is op om zo tezeggen
Jij spoort niet, vriend. Dat blok is nog lang niet op, kan na een hoon beurt en nieuwe zuigerveren nog tijden mee. Ben trouwens erg nieuwsgierig of er ook iets wezenlijk aan die zesde cilinder te zien is.
Door clown25
Spoor ook niet tempel

Die 6 zou vast de olie veren van vast zitten
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 95