Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
knight schreef:kom je ook naar de VR6 testbankmeeting in Aalten?
is voor jou ook niet zo ver rijden! :D
Geen idee.. waneer is dat dan? (jaja.. heb nog helemaal niet gekeken.. :roll: )

Ik weet alleen niet of ik dat wel wil. als de uitslag tegenvalt word ik weer manisch depressief. :P
DoppieVr6 schreef:Denk laat ik is bij jou kijken :p Super mooie Cor man :mrgreen:
En zon Vsr erop is ook super :D Heb je wat foto's van het dak ? :oops:
Bedankt allemaal!

Ik zal ik vanmiddag wel even wat foto's maken van het dak. :)
Nette Corrado man, wees er zuinig op, en een tegenvallende testuitslag kan altijd een goed stimulans zijn voor méér! (en een goed excuus bij de vrouw! Schat? Dit kan niet! Hier kan ik niet mee leven, ik moet....en vul zelf verder in.)
dankje! zal ik zeker zijn. :) (Je golf vind ik ook helemaal super. zie je niet vaak, een '92 die er nog zo strak uit ziet! )

Zaterdag even een 'probleem' verhoplen. Blijkbaar zat m'n achteras er scheef onder. eerst gemeten of de as recht is, gelukkig was deze dus recht.
Voor het linker achterwiel had ik 4 vingers ruimte, voor het rechter achterwiel maar 3.. dat is toch 1,5cm!
bouten van de as los gemaakt, en de as goed in het midden gezet. alles weer goed (gelukkig.)
Ik wist niet eens dat zo'n as er scheef onder kon.. weer wat er bij geleerd.

Verder denk ik dat de kleprubbers binnenkort vrvangen moeten worden. blies vandaag een wolk rook uit. (heb ik daarna weer geprobeerd te krijgen, maar kreeg niet nog een wolk.
Dus mischien alleen een verstuiver die even bleef hangen of zo.. Olie peil maar ind e gaten houden.
Valt wel mee met rommelig gelukkig. :) de onderkant is zwart (matten, onderkant van de deuren, midden console en dash.) de bovenkant is Beige. (hemel, a,b,c stijlen, stoelen, bank en deurpannelen. zelfs de hoedenplank heb ik nog beige. :D )

(ben wel blij dat de midden console en de matten niet beige zijn. dat vind ik zelf niet mooi. :)
Neu. daarvoor vraagt men debiel veel geld. besides, ik vind het er erg goed uitzien zo. :)

Ik ben juist blij met de zwarte onderkant. dan zie je ook niet elk vuiltje etc.
Ja, dan heb ik exact hetzelfde als wat ik nu ook heb, alleen in een ander kleurtje, voor 4x de prijs. dus voor mij hoeft het niet per se.
Mischien als ik de lotto win en het geld over heb, en zo niets meer weet waar ik het aan kan besteden, maar anders.

Anyways, 'k zie je mischien aanstaande zaterdag wel.
Zo, gezien, m'n (oude) Dunlop SP7000's toch al wel aardig versleten waren (tegen de ilegale grens aan!) Heb ik ze nu vervangen door een setje Toyo Proxes T1-R's :) De oude banden waren 205/40/17, deze zijn nu 215/40/17.
Vind het perfect passen op een 7,5J velg. Vult de wielkappen mooi zo.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb alleen plattere veerschotels in gebruik aan de voorkant. Ik denk dat ik hier nog een setje originele voor moet ritselen, zodat de voorkant weer 1cm omhoog komt.
Vind het optisch net niet mooi staan zo. Maar gelukkig loopt helemaal niets aan zo. :D

Afbeelding
Laatst gewijzigd door klamath op 08 sep 2010, 20:05, 2 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 64