Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door Markymark
Welkom Tim.

Mooie Corrado zeg.. :D

Dus nu is het hele gezin besmet met het Vr6 virus. :lol:

Grappig, ik ben overgestapt van Koni geel naar een schroefset ( KW ).
Koni rijdt ook goed, dat voorop gesteld. :wink:
Maar met een schroefset is het wel zo, hoe lager je deze zet, hoe stugger deze wordt en vice versa.

Met wat voor Rc rij je in de rondte ? :P
Door klamath
Markymark schreef: Met wat voor Rc rij je in de rondte ? :P
Dont get me started. :p
Heb er eigenlijk veels teveel.
Net een HPI Baja 5T er bij gekocht. (1:5 Benzine) maar de nadruk van de verzameling ligt toch bij off-road electro. (E-Revo brsuhless edition, mini e-revo, Slash, Slash 4x4, E-Slayer conversie. (en dat zijn ze nog niet eens allemaal, zoals ik al zei, teveel, haha. )

Ik hoeft de auto zelf ook niet zo laag te hebben. hebben hier vlak bij huis een paar flink nare drempels, wil de auto nog iets hoger zetten dan nu. "t heeft verder ook geen haast, rijdt zo ook erg goed. :)
Door Markymark
Off-road is erg gaaf.
Zeker de 1:5, die zijn lekker grof gebouwd zeg maar.
Enige nadeel vond ik altijd het schoonmaakwerk na ff boenderen in het zand.
Met on-road ook wel, alleen dan wat minder. :wink:
Door JoJovr6
jaaah de rc freaks zijn compleet :mrgreen:

Jacob Mark en Tim :mrgreen:
Laatst gewijzigd door JoJovr6 op 17 apr 2010, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door THE-WISHMASTER
welcome.gif en nice ride :wink:

:shock: :shock: Holy smoke "LOPEZ" gevalletje :-# :-#
Door klamath
tempel schreef:Welkom hier , mooie Corrado , wist niet dat deze ook zo kunnen rotten :?
Waarschijnlijk eens een tikje gehad in d'r jeugd.
Maargoed, het is gevonden, en valt allemaal gelukkig wel mee. :)
Door UnderdogzLtd01
Welkom,

Mooie ride heb je.
Laatst ook naar 1tje staan te kijken,full leather, Karmann editie denk ik.
Nu toch een golf Vr6 aangeschaft.

Veel plezier ermee.

Vince..
Door klamath
Hallo Vince, dankje voor je welkom!

Alle Corrado interieurs zijn gedaan door Karmann voor zover ik weet. :) M'n vader heeft een electrisch verstelbaar recaro interieur. (half leer.)
Ik heb een volleer normaal interieur. (ben ik blij mee, want ik vind deze stoelen beter zitten dan die recaro's, die zijn net te breed voor mij. )
Door klamath
Ik heb nu al een tijdje rond lopen neuzen op dit forum. (erg interessant allemaal :) )
Ik vraag me nu echter 1 ding af.

Mijn Corrado heeft een slang (zo'n metalen geribbelde slang, ongeveer 6~7 centimeter in diameter) van de voorbumer (helemaal rechts onder, als je voor de auto staat) naar het uitlaatspruitstuk lopen.
De andere 2 VR6's die we hebben hebben dit niet.
De slang komt dus uit op het geribbelde deel van de uitlaat (die pijp naar beneden).
Ik vraag me af, waarvoor zit dit er op? (uitlaat koeling lijkt me. maar weet het niet zeker)
En wat ik me ook afvraag, heeft het wel enig nut? Omdat ik het tot nu toe nog bij geen enkele andere VR6 gezien heb.
(Ik geloof wel dat het origineel is, want er zitten ook 3 kunststof tuiten bij de bumper. (een trechter om de lucht op te vangen, en een gekronkelde buis om langs de versnellingsbak en accu omhoog te komen. )

als ik weer thuis ben zal ik iig een foto maken.
Door michael@vr6
welkom man mooi corrie ik vind die koplampen juist wel mooi !!

valt me wel tegen van de roest achter ben ik nog niet zo tegen gekomen maar das weer te fixen !!
Door PaulusB
Welkom hier,

Mooie bak

Ik ken de corrado ergens van :?: Die draait ook al weer een tijdje mee op de corrado forum/database met verschillende eigenaren?
Door klamath
Welke? Die bramble metallic heb ik van Richard gekocht, daarvoor heeft de auto 1 nederlandse eigenaar gehad, en daarvoor maar 1 duitse. :)

Die midnight blue corrado van m'n vader zou kunnen. die kwam richard iig ook bekend voor. blijkbaar was die eens bij een meeting, met (zijn woorden) een hond achter het stuur. plankgas wegtrekken etc.
maargoed, die auto is gelukkig ook gered voor de sloop. (motor liep als een ziekenhuis toen we de auto opgehaald hebben. ECU kon niet uitgelezen worden. (bleek dat de ABS module vol water heeft gestaan, en daardoor de CAN-bus plat gooide.)
Iig word de auto er mooier op. zal als ik thuis ben zekers nog een paar foto's maken! ben zelf wel redelijk trots op hoe het schuifdak nu is geworden bij die van mij. :)
Door PaulusB
Netjes benieuwd naar de foto's

Oke die bramble was voor richard dan ergens uit de buurt van groningen/friesland staat me bij want het interieur is door hem zo laten bekleden.
Door klamath
hmm, is dit neit het originele interieur dan? (aan de staat te oordelen zou het namelijk wel zo'n 16 jaar oud zijn. en de zijpannelen zijn zeker weten origineel. )
maargoed, ben er blij mee. heb er zelf een tufje in gezet, dus die kan de komende duizenden kilometers er wel tegenaan. :)
Moet alleen nog eens naar een meeting heen, for the fun of it. (lijkt me erg leuk om meerdere eigenaars te spreken etc. )
Maargoed, mijn auto is verder niet echt speciaal (behalve dat het een corrado is.)
De kleur valt op, rijdt perfect, het verbruik is erg laag en heeft voor mij genoeg power. dus ik ben wel happy.
Door knight
Nee voor richard is hij van een vriend of oom van hem geweest ook uit de buurt van zetten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 64