Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Thx ben er zelf ook erg content mee, zal leuk staan bij de projekt zwo spiegels :mrgreen:

Alhoewel ik nog steeds groot fan ben van mijn donkere golf IV look hella's. Beetje afwisseling kan geen kwaad. :wink:
@ Jacobus: front zit er niet in wordt heel kort passen :) ben een beetje van de oude stempel en doe niet echt mee met wat anderen vinden wat mooimoet zijn. Ben er dus ook groot fan van, zeker van een knappe. Heb nl geen standaard nlpower aanplak ding

@ Steef thx is een rieger ABS en niet een standaard tuningt bumpert
Dat zeg je goed.

Het is zelfs zo: ook als ik wel wat anders wil, die enorme intercooler past er niet in. Dus moet wel een plastic fantastic bumper hebben.

Gebruik iig wel knappe kwaliteit spullen zit het er in ieder geval netjes op.

Ach het zal ook wat 8)
Even wat stof afblazen van dit topic.

Wachtend op mooi weer (wie niet) zodat ik mijn motor onderdelen knap kan spuiten.
Maar even een paar foto´s van wat onderdelen:

R8 dop
Afbeelding

R Pedaalset
Afbeelding

Verdelerkap en rotor
Afbeelding

Heb ook eea van Pim afgenomen, bak, koppeling en injectoren.
Blok bijna compleet, nu de rest nog #-o
Laatst gewijzigd door Joerivr6 op 01 jun 2013, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog een update, de onderdelen van Pim

Injectoren Delphi 440cc
(ja ik moet wat o-ringen vervangen)
Afbeelding

Koppeling
Afbeelding
Afbeelding

Drukgroep nog weer even netjes in de kleur zetten voordat deze erin gaat, wat beschadigd door (de)montage van de bak. Straks gaat het er bij mij in een keer in, dus zal het niet beschadigen.

Verder nog een mooi onderdeel uit de Clio cup gescoord, tja niet alle mooie onderdelen zitten alleen op vw ............... :roll:

Afbeelding
Afbeelding

Volgens mij moeten hierin 350mm schijven, mogelijk praktisch probleem is dat het misschien niet past in mijn RH´s. Is dat het geval dan passen mijn Porsche 300mm remset wel ook met 4 zuigers.
Thx luitjes, lijst wordt idd steeds groter, weet al bijna niet meer waar ik heen moet met al die spullen. Loods staat vol, zolder staat vol. Luxe probleem.

Wordt tijd dat het 15+ C wordt dan kan ik het blok spuiten en de boel opbouwen, 1) Gewoon leuk, 2) ruimt lekker op. :mrgreen: Weet nog niet of ik deze klauwen ook in kleur zet, is ge-anodiseerd alu, weet niet goed hoe voor te behandelen. Zo ja dan gaat het Renault er idd af...... #-o

De bak die ik van Pim overgenomen heb ga ik ook meteen in de lak zetten, kan alles in 1x mee.

@ Paulus; die heb ik idd, destijds meebesteld en ge-importeerd bij ATP vandaan.
Ik kan altijd een mal maken voor je. Het uitsnijden/slijpen is geen probleem, ik heb alleen geen knappe machine om die mooie vouwlijnen te maken. Het is RVS en nogal hard, in je schroefbank zetten wordt lastig. Heb je er haast mee? Schiet anders even een pb. Maatvoering doorgeven of malletje voor je maken kost niets :D
Dat zeg je al een heeeeeeeeeeeeeele tijd :mrgreen: Ligt nog steeds een vliegwiel voor je klaar. Elke keer een verse, verkoop ze nog goed.

Maarreh,.....altijd welkom zeg ik.
Wat betreft dat snijden dat kan interessant zijn.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9