Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Thx, ik ga rijden met een 2.9 OBI inlaat, gasklep en nokkenassen.

Wil nu nog niet de investering maken voor een short runner intake, als ik in de toekomst voor 1 zal gaan dan is het deze:
http://www.spturbo.com/onlinestore/inde ... ntake.html

In mijn ogen de beste intake die je kan krijgen.
Vandaag wilde ik beginnen met opbouw van het blok, netjes alle draden getapt en langzaam aanbouw delen verwijderd die aangebracht waren voor het stralen.

Laatste tape eraf, blok hangt aan de steun mooi in het licht en het eerste wat ik zie??

Scheur (1,5cm) in de wand tussen cil 3 en 4...... :shock:

Hoe ik dit niet heb kunnen zien bij afhalen blok van het revisiebedrijf.... ik breek er nu nog mijn nek over. Blok kan dus als duur bijzettafeltje gaan fungeren. Snap ook het revisie bedrijf niet, ga hun reactie spoedig testen.

Stuk voordat je ermee rijdt, ook een hele prestatie.

Foto´s plaats ik nog.

Iemand nog een 2.9 onderblok als basis over die ik mag gebruiken??
hey youri ik heb nog wel een leeg onderblok AAA staan zit wel een lichte kras in de wand maar als je het blok gaat boren valt dat toch weg

mvg jeroen
@ Neowulf: Heel erg bedankt voor het aanbod, Pim heeft mij reeds kunnen voorzien, maar ik hou het in mijn achterhoofd. Top! =D>

@KaRaKan: tja, heb reeds het revisiebedrijf gesproken, denk dat ze het netjes gaan oplossen voor mij. Scheurtjes kan je echt alleen zien van onderaf als er licht op staat. Maar nog steeds hadden ze het moeten zien. Ondertussen is het al twee jaar geleden :shock: dat ik het heb laten doen kwam ik achter.
komt helemaal goed youri ruilen tegen 2.9 zuigers met drijfstangen kan altijd haha :mrgreen: succes met de opbouw =D>
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9