Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door Borgmonster
Ik rijd al sinds het vorige millennium VAG mobielen. Eerst met veel plezier een Seat Ibiza 1.6S, van 1996 tot 2006. Daarna een Skoda Fabia station-gevalletje en een Fabia hatchback. Vanwege de erbarmelijke stoelen in die laatste hebben we binnen een jaar, in 2011 was het alweer, dat gevaarte ingeruild voor een VW Golf 1.4 TSI.

Thuis hadden we overigens vanaf 1974 een Kever, een VW 1300. Met die fijne kattebak achter de bank waar ik toen nog gewoon in paste. Lekker warm in de winter! :lol:

Deze Golf bevalt goed. Vandaar dat we 'm alweer 7 jaar in ons bezit hebben. =D>

Geen noemenswaardige problemen, als ik de inbraak waarbij de RNS 510 werd gestolen, niet meetel. Veel gelopen heeft die dan ook nog niet, we zitten net over de 50.000 km heen. Reden daarvoor is dat we er een Mercedes C350e naast hebben (nou ja, naast: dat is onze "eerste" auto). Omdat de meeste kilometers in de stad worden gemaakt, is die erg schoon te berijden in combinatie met de zonnepanelen op ons dak. De panelen leveren zelfs nog iets meer op dan de C350e gebruikt dus het is een positief saldo. De C350e wordt thuis overigens altijd ingeplugd.

Ik zal me hier verder bezighouden met vragen, en wellicht af en toe wat antwoorden, op het gebied van de VW's, in het bijzonder de Golfjes.
Door PaulusB
Welkom op ons forum. Leuke dat je een bijdrage wil leveren aan ons forum :) Heb je met de diefstal weer een RNS510 terug geplaatst of wat simpels?
Door Borgmonster
Bedankt voor je reactie! Gewoon weer een originele RNS510 terug.
Lastig om alles ingeregeld te krijgen maar het is gelukt!