Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door martn
Hoi!

Ik ben Martijn, 23 jaar en kom uit Hengelo te Overijssel. Afgelopen zaterdag heb ik eindelijk mijn Golf 7 GTD op kunnen halen en, helaas, mijn Abarth ingeruild. Vanwege te veel kilometers op mijn Abarth heb ik besloten om een diesel te zoeken die mij wel veel fun zou kunnen brengen, maar ook wat meer comfort en luxe.

De auto heb ik laten importeren vanuit Duitsland omdat ik geen origineel Nederlandse GTD's kon vinden. Daarnaast was ik op zoek naar een jonge auto met weinig kilometers die redelijk prima in de opties zit. Een aantal opties die ik op de auto heb zitten zijn: DSG, Xenon verlichting, Sport & Sound pack, Park Assist en 18" velgen. Zelf ben ik nog niet helemaal thuis in de Volkswagen wereld en kom ik steeds meer verrassingen tegen in de auto.

Ik heb alvast een vraag, zodra ik mijn auto open met de sleutel blijven de lichten uit staan. Volgens mij zouden deze ook aan moeten kunnen wanneer ik de auto van het slot haal (correct me if I'm wrong). Moet ik mijn lampen dan op een bepaalde stand zetten? Volgens mij staat de timer wel goed in het menu.

Ten slotte, alvast 3 snelle foto's.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Door PaulusB
Hoi welkom op ons forum. Vwb de licht functies zou je dat via boordcomputer/infotainment systeem moeten kunnen regelen.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Door martn
Bedankt Paulus! Deze functies heb ik inderdaad aan staan, met de daarbij horende tijdsduur. Volgens mij moet ik de lichten in mijn auto op de 'Auto' modus zetten. Zelf heb ik ze namelijk altijd aan, dat vind ik prettiger. Ik zal het eens proberen met de lichten op 'Auto'.
Door PaulusB
Ja hij werkt alleen als hij in auto modus staat.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk