Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Hallo mede vr6 rijders :D

tijd om mij voor te stellen :mrgreen:

ik ben HJ woon in prov groningen en heb een cabrio vr6 gebouwd. :oops:

naar mij weten een 2.8 aaa met 174 pk.... maaarrrrrrrr naar wat stribbelingen dat de motor niet lekker liep ding uitgelezen met vagcom, Staat daar het magische ABT ineens in beeld dus ABT Software, naar wat prutsen en dingen vervangen en een te hoog CO de motor van de week uitelkaar gehaald, kleppen deksel eraf... Gohh :o ... scherpe nokkenassen ja conclusie: ABT Nokkenassen (staat erop).

=D>
Laatst gewijzigd door MKIIIVR6Cabriolet op 26 jan 2017, 10:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Door jon
hallo welkom.
om te weten of het een 3 liter is kan je de cilinder gaten opmeten.
Door MKIIIVR6Cabriolet
het is helaas geen 3.0 maar een 2.8 met abt sofware en nokkenassen goed voor 200pk.

echter heb ik een probleem...
mijn km h telelr doet niks... toerenteller etc allemaal wel mfa ook heb al nieuwe sensor op de bak gezet en ook al andere teller erin gehad....

kabelboompje naar de sensor ook gecheckt.. dus ik denk dat er iets mis is gegaan met aansluiten bij de zekering kast? zekering is trouwens heel..

klopt het dat het een blauw witte draad is voor het snelheidssignaal? waar moet deze in? er zitten van die verdeel blokjes maar die zijn allemaal zwart...
Door MKIIIVR6Cabriolet
ik heb gister de kabelboom vd zekeringkast naar de teller euit gehaald en er weer ingezet: conclusie ik houd 2 enkele stekkers over. #-o 1 rood zwarte draad met een witte stekker en een zwarte stekker met een paarse draad :? wie weet waar deze horen?
Door MKIIIVR6Cabriolet
alle problemen zijnj opgelost en de auto rijdt ondertussen :D

het is trouwens 194.4 pk ofwel 143 kw ook op kenteken geworden. Bij de RDW konden ze zien dat ik een ABT vr6 als donor heb gebruikt. :mrgreen:

foto hieronder is zoals die er nu bijstaat. komt komende 3 weken nog 1 update, naemlijk golf4 Recaro met stoelverwarming bekleed met golf 7 gti stof de achterbank wordt ook zo bekleed 8) dan vindt ik het eerst wel mooi en is de portemonnee leeg :lol:

Afbeelding
Door MKIIIVR6Cabriolet
Ook maar eens wat updaten hier de cabby staat er op het moment zo bij 8) kleinde veranderingen:

knippers in de spatborden eruit en wolfsburg logo's erin
Oem Votex schades over de mistlampen en dummy
Oem vr6 lip ipv de usa lip

verder krijgt die komend weekend een nwe radiateur en waterpomp(met metalen schoepjes)

Afbeelding

Afbeelding

Stallingsmodus :D

Afbeelding

de logo's
tevens heb ik nu voor en achter ipv zwarte logo's weer chroom ook een chrome vr6 logo nieuw old stock :mrgreen: =D>

En heb ik jubi gordels ingebouwd :mrgreen:
Afbeelding

al met al gereed vor dem see 2K17 =D> :mrgreen: 8)
ooh ik zie net dat ik mijn interieur hier zelfs nog nooit gepost heb #-o

nouwja zoals jullie kunnen zien MK4 Recaro s met mk7 gti stof en rode stiksels ook de achterbank is gedaan nieuwe kussen voor in de zittingen en en 1 nwe wang in de bestuurdersstoel , tevens zit er stoelverwarming in 8) :mrgreen:

al met al een mooi uniek interieurtje al zeg ik het zelf :D