Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door reeynie
Ola heb wat probleempjes met mn vacuumklep die de inlaat korter en langer maakt, helaas heb ik op dit moment geen elsawin ter beschikking, is er iemand die de schema's van de golf 5 R32 bub kan posten?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L21 met Tapatalk

Door reeynie
"3ls@w1n" een geheim codewoord tegenwoordig ?

Door PaulusB
Codewoord??

Welke schema zoek je hoe de vacuüm slangen lopen? Of ook met beschrijving er bij?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

Door reeynie
Ja elsa wordt vervangen door sterretjes ...waaroem? Ik wil weten hoe hij electrisch zit en als het kan ook het vacuum gedeelte anders moet ik elke pin na gaan meten bij 4000 toeren

Door PaulusB
Dat is censuur omdat die software vaak naar illegale sites​ werd verwezen en dat mag niet ivm copyrights. Dingetje uit het verleden.

Update: heb de censuur eraf gehaald.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Door reeynie
Heb dankbaar gebruik gemaakt van je linkje en de benodige schema's kunnen vinden.
Gelijk maar even aan het prutsen gegaan en tot de conclusie gekomen dat tussen de stekker en de ecu een breukje zit heb 0 verbining. Ook heb ik een weerstand naar ground van 6.5 ohm, volgens mij zou hij het hier wel mee moeten doen maar fris is het niet. Gelijk geleerd om nooit bedrading te hergebruiken want na 2 jaar is een breukje wel n beetje vroeg. Aangezien de auto van de winter uitelkaar gaat voor wat aanpassingen laat ik het even liggen. Tegen die tijd zal ik de voortgang op t forum plempen, thanks !