Volkswagen-Forum NL

Das Auto

Laat zien wie je bent en wat voor bolide jij hebt
Door reeynie
De toetsen en lcd komen boven de asbak, de oude bediening (voor/achter) en manometers
Komen in het dashboardkastje en de prints komen in een platte kast waar alle bedrading naartoe gaat en die zit weer in een houten geisoleerde kast bij de compressor en ventielen, dus je zal er vrij weinig van zien morgen naar wortelzee dus dat duurt nog wel ff !
Door reeynie
Ondertussen weer terug uit worthersee ... was helemaal de shizzle!! Vandaag maar eens aan de besturingskast begonnen, al aardig opgeschoten straks de schakeling testen.Afbeelding
Door reeynie
Afbeelding toch een ander kastje geworden, gelijk maar een bluetooth module besteld en een bluetooth interface voor de obd.
Kan zo mooi snelheid en toerental enz binnen halen en neer acties boven de 30kmh weigeren (goeden tip van klamath). Als er dan nog wat schrijfruimte over is komt er nog een uitleesfunctie op en een wis funtie.
Wordt vervolgerderd
Door reeynie
Ondertussen een setje nothelle velgen aan het opknappen :) Afbeelding porsche wielen zijn te smal aan de voorkant (6j en getrokken bandjes...) en een bredere band is geen optie voor mij.....dus de nothelles komen eronder, dus bij deze als iemand intresse heeft in c2 wielen 8j achter voor 6j met steekadapters 4x100/5x130 laat maar weten
Door reeynie
Afbeelding Afbeelding

T schiet nog niet echt op...druk met 100.000 dingen maargoed paneeltje gefröbeld met kunstalcantara lekker aaibaar enzo haha van t weekend de kabelboom erin komt goed komt goed
Door reeynie
Net terug uit mallorca en gister even een kleine firmware update geschreven voor de airride controller.
omdat ik de sensoren er nog niet op heb en alleen een actief programma had.
Heb ik tot de sensoren erop zitten even een handmatig programma geschreven
Zodat ik de auto op en neer krijg met de op en neer knop ipv door het setpoint te veranderen.
Zo ziet het er tot nu uit. Afbeelding

Komen nog plaatjes op de toetsen.....
oja bluetooth gebeuren krijg ik niet aan de gang, de elm327 interface kan niet met de ecu overweg...helaas pindakaas.
nu eerst de kat weer onder de auto knutselen(wijkagent is niet blij met me) en dan zijn de sensoren aan de beurt en doe ik weer een update met de actieve vering.
Door reeynie
Afbeelding

Nou dat is m dan..... Rvs powersprint met een stalen kat ertussen nou wil ik graag een kleppensysteem erop het liefst de orginele van de r32, weet iemand hoe dat precies werkt en wat je nodig hebt. Ik dacht iets met vacuum maar lijkt me sterk dat dat direct van het inlaatspruitstuk komt. En anders een cutout( laatste redmiddel) wie o wie weet dat?
Door reeynie
Ik weet het ik schiet niet echt op maar even een kleine update Afbeelding vandaag met de kofferbak aan de gang geweest, doosje om de compressor gemaakt met isolatie materiaal en 2 ventilatoren voor koeling...zelfgebakkeleide besturingssysteem en kleppen prachtig mooi aan een rvs steuntje gefrutseld.
Programma is inmiddels een stuk uitgebreider geworden met meerdere menus voor manuele bediening actieve sturing en een menu voor de exhaust flapper open dicht. Ben de programmering aan het optimaliseren met een amerikaan die al een werkend systeem heeft in een audi a4 b7 staat ook op youtube (arduino airride audi)
Dit is een sturing met 3 vaste hoogtes, werkt prima maar hoe meer functies hoe leuker wordt hopelijk binnenkort vervolgt aju

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Door reeynie
Iemand toevallig een idee welk type DSG bak op een .:R32 BUB blok past met voorwielaandrijving ipv haldex ik kan het helaas niet vinden [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Door reeynie
Die moet heel even wachten tot de winter, ik ben mn huis en garage van boven tot onder aan het verbouwen (bijna een jaar bezig ugh ugh) daarna gaat ie weer uitelkaar voor nieuwe lak interieur en dsg bak. Wordt vervolgt

Verstuurd vanaf mijn LG-K520 met Tapatalk